Onhan se aina yllätys jos jotain tapahtuu!Rentoutukaa jo, ihan oikeesti
Ja nythän F1-Forumin ylläpitotiimillä on hyvä tilaisuus yllättää kaikki kesällä täysuudistuksella?
Onhan se aina yllätys jos jotain tapahtuu!Rentoutukaa jo, ihan oikeesti
Ja nythän F1-Forumin ylläpitotiimillä on hyvä tilaisuus yllättää kaikki kesällä täysuudistuksella?
Mulle sanottiin suht suoraan, ettei tarvii tulla. Sellaista 'yhteistä tekemistä' siellä 20 tyypin kesken.:thumbup:Vähän epäilen, josko tulee olemaan tarvetta. Sä ja Mosse ette kuuleman mukaan oo sinne menossa.
Niin, siis vois kuvitella että F1-forumilla keskustellaan ylläpidon puolella ko. saitin asioista, eikä tulevan 'kilpailijan' saitista tai esim. Twitteristä tai Facebookista.Pitäiskö sallitut keskustelunaiheet laittaa jonnekin ihan kirjallisena kaikkien nähtäville?
Menny tuo ohi silmien, mutta jos joku yksittäinen peelo tommosta on sulle heittäny, niin kuinkahan suuren painoarvon sille kannattaa asettaa?Mulle sanottiin suht suoraan, ettei tarvii tulla. Sellaista 'yhteistä tekemistä' siellä 20 tyypin kesken.:thumbup:
Niinpä juuri! Uskomatonta jäkittämistä.Menny tuo ohi silmien, mutta jos joku yksittäinen peelo tommosta on sulle heittäny, niin kuinkahan suuren painoarvon sille kannattaa asettaa?
Itte rekisteröidyn toki sinnekin, aika sitten näyttää miten homma lähtee käyntiin. Ratkaiseva tekijä tuskin mun kohdallani on se kumpi sivusto tarjoaa tuoreampia uutisia vaan pikemminkin se, kummalla sivustolla pyörii se porukka, jonka seurassa viihdyn virtuaalimaailmassa.
Optimaalisin ratkaisu olisi tottakai ollut se, että tätä sivustoa olisi kehitetty haluttuun suuntaan, mutta tuo nyt sitten ei näköjään toiminut :thumbfh:
Se, että tästä asiasta tarttee täällä riidellä, on kyllä syvältä perseestä enkä ymmärrä lain. Aikuiset miehet vielä :nope:
Miten olisi talvisodassa käynyt tälläkin asenteella? :nope:Areenalla jyllää nyt sellaiset voimat, että voi olla tarpeetonta voimien hukkaamista panostaa tämän saitin kehittämiseen. Kilpailussa tulee käymään huonosti.
Mutta teitähän on Ogezin mukaan 20 siellä jo koodaamassa yötä päivää.:frank:Kyllä yksi Antti vastaa kymmentä areenalaista.
älä unohda että lisää tulee joka päivä eli tuokin määrä lienee jo lähempänä kolmee kymmentä :ahem:Mutta teitähän on Ogezin mukaan 20 siellä jo koodaamassa yötä päivää.:frank:
Tällä hetkellä hommaa pyörittää ja kehittää noin 20 henkilöä ja lisää tyyppejä liittyy joukkoon päivittäin. Toisin sanoen on 20 henkilöä enemmän kuin täällä.
Talvisodan ihme on tapahtunut. Areena on jämähtänyt. F1 Forum on edelleen voimissaan.No tämä oli minun subjektiivinen huomautus eli voi toki jättää omaan arvoonsa. (kuten kaiken muunkin mitä olen kirjoitellut...saiteista:wink: )
Ensinnäkään en koe Areenan jämähtämistä minään ihmeenä. Toisekseen mun mielestä Areena jämähti jo ennen huhtikuun puoltaväliä.Talvisodan ihme on tapahtunut. Areena on jämähtänyt.
:doubtful::doubtful::doubtful:The server is too busy at the moment. Please try again later.
DB-erroria en onnistunut saamaan, mutta sen sijaan koko palvelin oli hetken tavoittamattomissa, "too busy" tuli vasta myöhemmin, kun palvelin taas suostui vastaamaan.Itselleni lykkäsi DB erroria. Bittejä taas poikittain vissiin, kun ei tiistai-aamun ruuhka varmaan kilpailuun verrattavaa.