Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitäiskö sallitut keskustelunaiheet laittaa jonnekin ihan kirjallisena kaikkien nähtäville?
Niin, siis vois kuvitella että F1-forumilla keskustellaan ylläpidon puolella ko. saitin asioista, eikä tulevan 'kilpailijan' saitista tai esim. Twitteristä tai Facebookista.

Mutta tee makkaras mieleiseksesi.:thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mulle sanottiin suht suoraan, ettei tarvii tulla. Sellaista 'yhteistä tekemistä' siellä 20 tyypin kesken.:thumbup:
Menny tuo ohi silmien, mutta jos joku yksittäinen peelo tommosta on sulle heittäny, niin kuinkahan suuren painoarvon sille kannattaa asettaa?

Itte rekisteröidyn toki sinnekin, aika sitten näyttää miten homma lähtee käyntiin. Ratkaiseva tekijä tuskin mun kohdallani on se kumpi sivusto tarjoaa tuoreampia uutisia vaan pikemminkin se, kummalla sivustolla pyörii se porukka, jonka seurassa viihdyn virtuaalimaailmassa.

Optimaalisin ratkaisu olisi tottakai ollut se, että tätä sivustoa olisi kehitetty haluttuun suuntaan, mutta tuo nyt sitten ei näköjään toiminut :thumbfh:

Se, että tästä asiasta tarttee täällä riidellä, on kyllä syvältä perseestä enkä ymmärrä lain. Aikuiset miehet vielä :nope:
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Menny tuo ohi silmien, mutta jos joku yksittäinen peelo tommosta on sulle heittäny, niin kuinkahan suuren painoarvon sille kannattaa asettaa?

Itte rekisteröidyn toki sinnekin, aika sitten näyttää miten homma lähtee käyntiin. Ratkaiseva tekijä tuskin mun kohdallani on se kumpi sivusto tarjoaa tuoreampia uutisia vaan pikemminkin se, kummalla sivustolla pyörii se porukka, jonka seurassa viihdyn virtuaalimaailmassa.

Optimaalisin ratkaisu olisi tottakai ollut se, että tätä sivustoa olisi kehitetty haluttuun suuntaan, mutta tuo nyt sitten ei näköjään toiminut :thumbfh:

Se, että tästä asiasta tarttee täällä riidellä, on kyllä syvältä perseestä enkä ymmärrä lain. Aikuiset miehet vielä :nope:
Niinpä juuri! Uskomatonta jäkittämistä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mun osaltahan se jäkätys on nyt loppu. Ainakin mitä tulee tuohon uuteen foorumiin tuolla vapaalla puolella. Se mikä närkästyttää edelleen on, että aika paljon tuli "provosoivia sivustahuutoja":mad:, joihin en malttanut olla puuttumatta.

Antille sanoisin vielä, että kannattaisi käydä neuvotteluita F1-Forumin ja F1-Arenan yhdistämisestä. (keskustelupalstan osalta) Areenalla jyllää nyt sellaiset voimat, että voi olla tarpeetonta voimien hukkaamista panostaa tämän saitin kehittämiseen. Kilpailussa tulee käymään huonosti. No tämä oli minun subjektiivinen huomautus eli voi toki jättää omaan arvoonsa. (kuten kaiken muunkin mitä olen kirjoitellut...saiteista:wink: )
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mutta teitähän on Ogezin mukaan 20 siellä jo koodaamassa yötä päivää.:frank:
älä unohda että lisää tulee joka päivä eli tuokin määrä lienee jo lähempänä kolmee kymmentä :ahem:

Tällä hetkellä hommaa pyörittää ja kehittää noin 20 henkilöä ja lisää tyyppejä liittyy joukkoon päivittäin. Toisin sanoen on 20 henkilöä enemmän kuin täällä.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Viime kisan aikana ja sen jälkeen palstalla ilmeni hitautta ja database erroreita. Niiden takia uusi "tekniikkahenkilö" teki pari viikkoa sitten muutoksia ja parannuksia, joiden pitäisi auttaa. Tilannetta seurataan koko ajan. Jos sunnuntaina ilmenee ongelmia, ylläpito saa automaattisesti siitä sähköposti-ilmoituksen, ja tilannetta tutkitaan tarkemmin ja vaaditut korjaukset tehdään su-ma-välisenä yönä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Oli jumissa tänään sivusto kisan aikana. Palvelimeen ei saada yhteyttä viestiä pukkas koko ajan.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Taitaa olla Antin uudella "tekniikkahenkilöllä" sähköposti jo niin täynnä ettei tiedä mistä lähteä liikkeelle.
 

Örfil

Guest
No tämä oli minun subjektiivinen huomautus eli voi toki jättää omaan arvoonsa. (kuten kaiken muunkin mitä olen kirjoitellut...saiteista:wink: )
Talvisodan ihme on tapahtunut. Areena on jämähtänyt. F1 Forum on edelleen voimissaan.

Minen täältä lähde kuin oikosäärisenä.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tainnut salamyhkäiset rotat käydä vähän kopeiloimassa tämän foorumin palvelinta.

No, kyllä Anttiin löytyy luottoa sen verran paljon, että se on nou hätä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itselleni lykkäsi DB erroria. Bittejä taas poikittain vissiin, kun ei tiistai-aamun ruuhka varmaan kilpailuun verrattavaa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Itselleni lykkäsi DB erroria. Bittejä taas poikittain vissiin, kun ei tiistai-aamun ruuhka varmaan kilpailuun verrattavaa.
DB-erroria en onnistunut saamaan, mutta sen sijaan koko palvelin oli hetken tavoittamattomissa, "too busy" tuli vasta myöhemmin, kun palvelin taas suostui vastaamaan.

Niin ja olihan tää palvelin jo eilen iltapäivälläkin jumissa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös