Pamahtaako 5.2.2040

Osuuko maahan ?

  • No tottahan toki

    Äänet: 12 52,2%
  • Ei tietenkään

    Äänet: 11 47,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    23

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Koska en ole pessimistinen henkilö, en voi ajatella että tämä pömpeli osuisi radalle ja vielä kohdalle.
Koska olen optimistinen henkilö, en mielelläni vastaa "EI"-sanalla alkavaa vaihtoehtoa, joten vastaan tietenkin "Kyllä, ehdottomasti" tai vaikkapa "No tottahan toki!"
Hieno homma hei! :ahem:
 

Örfil

Guest
Olen tuolloin 78 v. Mikä olisi parempi tapa lähteä kuin kunnon pläjäyksessä!
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ei mul törmäyksestä mielipidettä, mut paskapuhetta ja eikä missään ole suoraan mitää englanniks sanottu noista.
Aah ok! Jos asiosta ei ole englanniksi jossain kirjoitettu, niin se on paskapuhetta.:D Oot sä hieno mies.
Kysymys sulle vielä. Mikä tähti on lähimpänä maata?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Aah ok! Jos asiosta ei ole englanniksi jossain kirjoitettu, niin se on paskapuhetta.:D Oot sä hieno mies.
Niin no alun perin piti "tapahtua" jotain tällaista vasta 2040, mut venäläisen uutisen mukaan Asteroidi ohittaa maan 26 tuhannen kilsan päästä helmikuussa 2013. Ei muuten tapahdu koskaan noista mikään, sanon minä.

Niin no, no niin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Aah ok! Jos asiosta ei ole englanniksi jossain kirjoitettu, niin se on paskapuhetta.:D Oot sä hieno mies.
Kysymys sulle vielä. Mikä tähti on lähimpänä maata?
According to information provided by NASA, a "planet killer" asteroid will hit the Earth sometime on February 2013.
APUUUVA! Nyt se on virallista. Meille kaikille tulee kuolio!
 
Ylös