Pamahtaako 5.2.2040

Osuuko maahan ?

  • No tottahan toki

    Äänet: 12 52,2%
  • Ei tietenkään

    Äänet: 11 47,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    23

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
Joutaa pamahtaa! Ja jos mieluusti sellaiselle alueelle, jossa on liikaa väkeä. Tosin mahtaako enää tuolloin olla mitään hyötyä väestön vähenemisestä? Se pitäis se pamahdus tulla nyt, kohta on liian myöhäistä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kun tarkempi päivämäärä ilmoitetaan niin matkustan muualle.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Rehellisesti en usko, koska siihen on aikaa.. *laskee huonosti päässään* 38 vuotta niin voi hyvin olla, et NASA on erehtynyt. En siis usko.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Kyllä. Toiset arvioivat ja arvailevat todennäköisyyksiä varmaan ihan lotolla ja toisella on faktaa. Itse lähden rakentamaan suojalaavua notkeista pajunoksista. Fakta on aina faktaa.
Ei siitä kuule pahemmin auta suojalaavut ja systeemit.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei siitä kuule pahemmin auta suojalaavut ja systeemit.
Onko toi faktaa? Itse en olisi niin varma, etteikö tänään notkeista pajuista rakentamani laavu suojaisi minua vuonna 2040 avaruusmöhkäleen osumiselta suoraan päähän. Veikkaan että se suojaa minua noin 99,9984% todennäköisyydellä ihan hyvin jopa sivuosumilta.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Onko toi faktaa? Itse en olisi niin varma, etteikö tänään notkeista pajuista rakentamani laavu suojaisi minua vuonna 2040 avaruusmöhkäleen osumiselta suoraan päähän. Veikkaan että se suojaa minua noin 99,9984% todennäköisyydellä ihan hyvin jopa sivuosumilta.
Voihan NASA toki puhua tottakin, mutta todellisuudessa mikään ei ole faktaa ennen kuin räjähdys tapahtuu. Itse en veikkaa, enkä oo enää useaan vuoteen veikkaajaa tilannut.
 
Ylös