Parannus ideat koskien tätä f1-forumia

  • Viestiketjun aloittaja Iso8
  • Aloituspäivämäärä

Tpo-1

Shireh
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
52
Juu tosi hauskaa... ei se ole laitonta.
Ei olekaan laitonta ja onkin ihan hyvä jos kykenee pyytämään anteeksi. Ongelmana on se, että kun anteeksipyyntöjä toistetaan jatkuvasti niin se käy pikkuhiljaa ärsyttäväksi ja menettää tehonsa jolloin se taas ärsyttää lisää.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Ei olekaan laitonta ja onkin ihan hyvä jos kykenee pyytämään anteeksi. Ongelmana on se, että kun anteeksipyyntöjä toistetaan jatkuvasti niin se käy pikkuhiljaa ärsyttäväksi ja menettää tehonsa jolloin se taas ärsyttää lisää.
No kun... se että pyydän anteeksi kokojan johtuu siitä, että luulen, että olen tehnyt jotain väärin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
No kun... se että pyydän anteeksi kokojan johtuu siitä, että luulen, että olen tehnyt jotain väärin.
Meillä ei ole täällä ollut tapana juuri anteeksi pyydellä. Eikä antaa. Riitatilanteessa kaivetaan potero ja puolustetaan omaa asemaa martyyrivetäytymiseen saakka. Siitä se johtuu, tapa on vain täällä outo, ei sinänsä väärä.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Meillä ei ole täällä ollut tapana juuri anteeksi pyydellä. Eikä antaa. Riitatilanteessa kaivetaan potero ja puolustetaan omaa asemaa martyyrivetäytymiseen saakka. Siitä se johtuu, tapa on vain täällä outo, ei sinänsä väärä.
Juu, kun mä.. vaan.. se on mun tapani pyytää anteeksi. Nyt keksin idean.

Olen huomannut n. kuukauden aikana, että täällä on joitain ihme sääntöjä siitä miten kuuluu vastata ja sitä miten kuuluu puhua jne. Ja no en nyt sano mitä mieltä siitä olen siitä. Eli se mun idea olisi se, että joku voisi tehdä johonkin säännöt siitä miten kuuluu puhua/vastata jne.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Juu, kun mä.. vaan.. se on mun tapani pyytää anteeksi. Nyt keksin idean.

Olen huomannut n. kuukauden aikana, että täällä on joitain ihme sääntöjä siitä miten kuuluu vastata ja sitä miten kuuluu puhua jne. Ja no en nyt sano mitä mieltä siitä olen siitä. Eli se mun idea olisi se, että joku voisi tehdä johonkin säännöt siitä miten kuuluu puhua/vastata jne.
Tällä pääsee alkuun.

Loput oppii viimeistään kun on viitisen vuotta täällä pyörinyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jos tekee aivan turhan aiheen, missä ei ole päätä eikä häntää niin voisi antaa varoituksen.
Nyt kandee oikeasti pistää jo jäitä hattuun.
Täällä on pötkitty näillä säännöillä toistakymmentä vuotta ja tullaan pötkimään jatkossakin.
Uutena forumistina ei kannata lähteä koittaa muuttaa kaikkea, vaan on helpompaa muuttua itse. Tai vaihtaa forumia. Tai perustaa oma, kuten oletkin jo tehnyt. Kannattaa viljellä näitä ideoita sinne ja tehdä siitä omannäköisesti. Tästä ei sellaista tule.

Ystävyydellä nimimerkki: Pyryf
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Nyt kandee oikeasti pistää jo jäitä hattuun.
Täällä on pötkitty näillä säännöillä toistakymmentä vuotta ja tullaan pötkimään jatkossakin.
Uutena forumistina ei kannata lähteä koittaa muuttaa kaikkea, vaan on helpompaa muuttua itse. Tai vaihtaa forumia. Tai perustaa oma, kuten oletkin jo tehnyt. Kannattaa viljellä näitä ideoita sinne ja tehdä siitä omannäköisesti. Tästä ei sellaista tule.

Ystävyydellä nimimerkki: Pyryf
Juu, ymmärrän.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Idea-ehdotus, että kaikenlaisille perseilyille voisi pyhittää oma osastonsa, mihin kuuluu Big Brothersit. Sitten kun tulee jotain ennenkuulumatonta asiaa tai jotain tärkeää, siirretään se kohu-uutinen vapaan puolelle.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Eikös tuo vapaa keskustelu ole just tuollaista perseilyä varten? Siellä suurin osa sunkin kommenteistasi on.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Eikös tuo vapaa keskustelu ole just tuollaista perseilyä varten? Siellä suurin osa sunkin kommenteistasi on.
:eek: BB onkin pahimmasta päästä, että en edes katso.
En kestä katsoa suomalaista sarjaa, joka on matkinut ja jossa ei ole minkään näköistä tekstitystä ollenkaan. Esimerkiksi koitin katsoa tätä jotain hienoa suomalaista masterchefia ja se oli ihan syvältä ja huonosti tehtyä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sellainen parannusehdotus Thunderille ja muillekin, että sellaiset otsikot, jotka eivät kiinnosta voi jättää avaamatta ja lukematta.
 

Örfil

Guest
Silloin vanhoina hyvinä aikoina kun oli vielä osio Villi Länsi, oli mesta jossa sai riehua aivan täpöllä :D Vapaa oli oikein siisti osio tuohon aikaan tai sitten aika kultaa muistot.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sellainen parannusehdotus Thunderille ja muillekin, että sellaiset otsikot, jotka eivät kiinnosta voi jättää avaamatta ja lukematta.
Erittäin hyvin kirjoitettu.

Ei kai se haittaa, että joku toikki on boldattuna siellä välissä. Itse ainakin jätän ihan hyvällä toikkeja lukematta. Ei mua kauheesti kiinnosta mitä joku juo, tai että joku onneton satanen tai tonni postausmäärissä paukkuu. Eikä totta vie sekään, mitä Kuuntelee juuri nyt.:eek:
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Mahdollisuus pistää "moderaattori" statuksella olevat hahmot ignoreen ois hyvä. Privaboksiin tulee kuitenkin aina ilmoitus siitä, jos on varoituksen saanut ja bannin jos saa niin senkin kyllä huomaa.

Suoraan sanottuna vituttaa, että Hokkas Otto vittuilee meikäläiselle, vaikka vapaalla se lienee sallittua. Ei paljoa hotsittais lukea sen viestejä, mutta kun se on mode ja vittuilee ihan suoraan. :thumbdown Burb nyt onneksi luopui modeoikeuksistaan, joten sen nyt ignoreen voi pistää, mutta se nyt ei paljoo auta.
 
Ylös