Ääh. Jos ette tajua niin ei ole mun ongelma.
No aivan sama.Ääh. Jos ette tajua niin ei ole mun ongelma.
Sikäli hyvä ehdotus, että on toteutunut jo ennen ehdottamista.Moderaattorit tekisivät ilmoituksensa mahdollisista porttikielloista siihen kuuluvaan aiheeseen eli: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=1
Eikä mihin tahansa, koska se ainakin mua ärsyttää.
Ai on vai.. no okSikäli hyvä ehdotus, että on toteutunut jo ennen ehdottamista.
Muualla olevat ilmoitukset eivät päde.
Vipithän tuota eniten tyhjää paskaa tänne postaavat.Semmonen ehdotus että vain vipit sais postata tänne ylläpito-puolelle.
Tarkemmin: rahvas kyselee ja ehdottelee, joihin vipit antavat joko besserwisser tahi näsäviisan vastauksen tai jeesustelun.Vipithän tuota eniten tyhjää paskaa tänne postaavat.
Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.Semmonen ehdotus että vain vipit sais postata tänne ylläpito-puolelle.
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.
Esitättekö Alber nyt ideana, että forum paranisi, jos kerättäisiin kolehti ja sen tuotolla hankittaisiin Vettel-fanille huumorintaju?Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
En. Paitsi jos mun ei tartte osallistua ku oon nuuka ja köyhä. Forumiahan sinällään ei parantaisi kuin neutronipommi sopivalle korkeudelle.Esitättekö Alber nyt ideana, että forum paranisi, jos kerättäisiin kolehti ja sen tuotolla hankittaisiin Vettel-fanille huumorintaju?
Ei sun tartte. jaska maksaa.En. Paitsi jos mun ei tartte osallistua ku oon nuuka ja köyhä. Forumiahan sinällään ei parantaisi kuin neutronipommi sopivalle korkeudelle.
Voihan se töräyttää Vapaalle puolelle, missä muutenkin pasha kelluu valtoimenaan.Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.
Tahdon elävästi nähdä, kun teet sen ja minä luulin, että se idea oli oikeasti idea... no sori.Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
Juu tosi hauskaa... ei se ole laitonta.Ehdotan että forumin softaan tulisi asetus joka estäisi Vettel-fania käyttämästä sanoja: anteeksi, sori, sorry, förlåt,...
Vapausrangaistuksen päälle sakko....hmmmm....Jokaisesta bannista 107€ sakot bannatulle.