Parannus ideat koskien tätä f1-forumia

  • Viestiketjun aloittaja Iso8
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Semmonen ehdotus että vain vipit sais postata tänne ylläpito-puolelle.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vipithän tuota eniten tyhjää paskaa tänne postaavat.
Tarkemmin: rahvas kyselee ja ehdottelee, joihin vipit antavat joko besserwisser tahi näsäviisan vastauksen tai jeesustelun.

Ilman rahvaan kysymyksiä, olis vipitkin hiljaa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
Esitättekö Alber nyt ideana, että forum paranisi, jos kerättäisiin kolehti ja sen tuotolla hankittaisiin Vettel-fanille huumorintaju?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Esitättekö Alber nyt ideana, että forum paranisi, jos kerättäisiin kolehti ja sen tuotolla hankittaisiin Vettel-fanille huumorintaju?
En. Paitsi jos mun ei tartte osallistua ku oon nuuka ja köyhä. Forumiahan sinällään ei parantaisi kuin neutronipommi sopivalle korkeudelle.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
Tahdon elävästi nähdä, kun teet sen ja minä luulin, että se idea oli oikeasti idea... no sori.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ehdotan että forumin softaan tulisi asetus joka estäisi Vettel-fania käyttämästä sanoja: anteeksi, sori, sorry, förlåt,...
 

Örfil

Guest
Jokaisesta bannista 107€ sakot bannatulle.
Vapausrangaistuksen päälle sakko....hmmmm....

Josko sakkona postaussaldo laitettaisiin nollille. Sillähän on vaikutuksia mm. "nimeltämainitsemattomaan" harrasteosioon täällä ;) Lisäksi saattais kirpaista joitakin hlöitä kun vuosikausein saldot paukahtais nollille.
 
Ylös