Ääh. Jos ette tajua niin ei ole mun ongelma.
Sikäli hyvä ehdotus, että on toteutunut jo ennen ehdottamista.Moderaattorit tekisivät ilmoituksensa mahdollisista porttikielloista siihen kuuluvaan aiheeseen eli: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=1
Eikä mihin tahansa, koska se ainakin mua ärsyttää.
Sikäli hyvä ehdotus, että on toteutunut jo ennen ehdottamista.
Muualla olevat ilmoitukset eivät päde.
Semmonen ehdotus että vain vipit sais postata tänne ylläpito-puolelle.
Vipithän tuota eniten tyhjää paskaa tänne postaavat.
Semmonen ehdotus että vain vipit sais postata tänne ylläpito-puolelle.
Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
Esitättekö Alber nyt ideana, että forum paranisi, jos kerättäisiin kolehti ja sen tuotolla hankittaisiin Vettel-fanille huumorintaju?
En. Paitsi jos mun ei tartte osallistua ku oon nuuka ja köyhä. Forumiahan sinällään ei parantaisi kuin neutronipommi sopivalle korkeudelle.
Se ny olis epäreilua jos esim. mä ja muuta ei V.I.P-jäsenet ei saisi ollenkaan sanoa mielipidettään forumista.
Mulla ois semmoinen ehdotus, että Vettel-fani viimeinkin hommais jostain sen kauan peräänkuulutetun huumorintajun!
Muuten suutun, otan kengän pois ja lyön sukalla sekä nappaan korvasta kiinni ja pöristän!
Ehdotan että forumin softaan tulisi asetus joka estäisi Vettel-fania käyttämästä sanoja: anteeksi, sori, sorry, förlåt,...
Jokaisesta bannista 107€ sakot bannatulle.