Valitettavasti vain luottokortilla netistä.J.Heldenview sanoi:Saako tuota rFactoria kaupoista vai ainoastaan luottokortilla netistä?
:frown:Jeeves sanoi:Valitettavasti vain luottokortilla netistä.
Juu ei onnistu ilman luottokorttia.J.Heldenview sanoi::frown:
PayPalliinkin tarvii varmaan luottokortin?
Vaikea pelata näppiksellä. Tarttee ratin ehdottomasti.ervi sanoi:Eli kannattaa reilusti kokeilla Live for speed peliä jonka "demon" saa ladattua osoitteesta www.liveforspeed.net
Maksamalla netin kautta pelista hiukan pätäkkää saa lisää ratoja ja autoja.
Mielestäni pelissä on kevyesti paras ajotuntuma mitä on ajopeleissä vastaan tullut ja olen muutamaakin peliä pelannut. Pelissä mallinnetaan tätä nykyä jokaisen renkaan pito erikseen, renkaiden lämmöt ja sen vaikutus pitoon, yms. yms. Vauriot vaikuttavat suoraan ajotuntumaan. Jos lipsahtaa radalta renkaisiin tarttuu moskaa joka pikkuhiljaa lähtee pois. Autoa voi säätää sen seitsemällä tavalla. Mukana on bensan kulutus ja varikkokäynnitkin.
Autot ovat ns. keksittyjä mutta mukana on autoja "ministä" formuloihin.
Parannettavaa olisi lähinnä ehkä forcefeedbacissä ja äänissä mutta nekin ovat suht mallillaan.
Parhaan ajonautinnon saa luonnollisesti rattiohjaimella
Linkin takaa muutama kuva pelistä ( NYT TOIMII )
http://www.liveforspeed.net/?page=screenshots
Itse löysin käytetyn Thrustmaster Ferrari Force Feedback wheelin huuto.netistä muutamalla kympillä. Ratti on käytännössä uudenveroinen, tosin pientä kulumista on ollut havaittavissa viime aikoina, kun innostuin taas F1 Challengea pelailemaan. :tongue:butterfly sanoi:Meikaukolla ongelma. Eli ratti puuttuu.Minkaslaista hyvaa ja halpaa
rattisydeemia suosittelisitte? Sellaista jolla olisi ilo pelata. :alppu:
Jeeves sanoi:Itse löysin käytetyn Thrustmaster Ferrari Force Feedback wheelin huuto.netistä muutamalla kympillä. Ratti on käytännössä uudenveroinen, tosin pientä kulumista on ollut havaittavissa viime aikoina, kun innostuin taas F1 Challengea pelailemaan. :tongue:
Parasta koko jutussa on se, että FF wheel on huomattavasti Momoa parempi, melkein joka suhteessa. Ainoat miinukset ovat lähinnä äänekkyys (johon ei tosin kiinnitä enää parin kierroksen jälkeen huomiota) ja se, että ratti ei ole ihan niin tarkka kuin momo. Tosin siinäkin ero on marginaaliluokkaa.
Kun momolla pelatessa tuntuu, että nimenomaan ratin sähkömoottori tappelee vastaan, Thrustmasterilla pelatessa voimat aidosti tukevat ajotuntumaa. En puhu nyt pelkästään siitä, että kanttarit täristävät, kun niiden yli ajaa vaan ratti löystyy ja jäykistyy oikeissa kohdissa, myös nopeat korjaukset ovat mahdollisia (ei siis sitä kuuluisaa momo-ilmiötä - vaatii vähintään sm-tason painonnostajan kääntämään ohjauspyörää 90 astetta, jotta saisi luiston oikaistua).
Kieltämättä vähän hypetykseksi meni, mutta jos jostain tuollaisen löydät, takaan ettet pety. Hinta tuskin on mikään vallan hirveä.
Kyllä siihen on olemassa joku ohjelma, jota en just nyt muista :thumbdown Sen sijaan pistän linkin yhdelle parhaalle voimassa olevalle gp2 sivulle, jossa on paljon hyvää, myös hyvät forumit pelille. Olet varmaan käynytkin...Teemu Puumala sanoi:Sellainen kysymys että saako millään niksillä GP2:ta pyörimään tämänpäivän koneessa hitaammin? Tässä porukoiden koneessa (jotain 3GHz) pyörii niin helkkarin vauhdilla ettei pysyisi millään radalla jos itse kokeilisi ajaa, tähän asti olen siis kokeillut pelin pyörimistä siten että antaa tietokoneen ohjata kaikkia autoja.
Kuten tuossa jo mainitsin, löysin omani Huuto.netistä. Uutena ei kyseistä rattia enää mistään saa, mutta Thrustmasterilta on tullut myös uudempi mallisarja. Vilkaise tuolta .butterfly sanoi:Okei, pidetaan mielessa. Kun tuun takas suomen ni rattia ehtimaan. MIstahan vois kaytettyja kahtoa? Tarvinnee kai ostaa uus...![]()