Paras axe?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kaikille axen käyttäjille kysymys eli mikä on paras mitä olette käyttänyt/käytätte?

Nykyään käytän clickiä ja melkeempä parasta tällä hetkellä. Mielenkiintoista onkohan tämä uutuus edes hyvä?

 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Teininä käytin Axe... olikohan... India? Ei se varmaan ollut. Joku intiaan liittyvä se oli. En minä sitä normaaliksi hajusteeksi tietenkään käyttänyt, mutta kärsin teininä niin kammottavasta sukkahikiongelmasta, että suihkaus aamulla kenkiin ja jalkapohjiin kontrolloi hajua hieman.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Monia eri axe merkkejä tuli aikoinaan käytettyä, enpä huomannut kovin paljon niissä eroja.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Axen kosteuttava suihkusaippua on ihan ok. Se on ainua kuta kaytan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Riippuu käyttötarkoituksesta. Esim. tämän kaltaiset on lohikäärmeitten kanssa mitellessä hyviä:

Oisko sulla heittää täysikasvuisen uroslohikäärmeen suolistusohjetta ja miten siitä sais äitienpäiväksi maukkaan aterian valmistettua. Minkälaisia maustehässssäköitä tarvittais? Vai heitetäänkö kotikokkeina vihot nurkkaan ja luupataan reseptit osoitteesta madventures piste tee vee?
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Oisko sulla heittää täysikasvuisen uroslohikäärmeen suolistusohjetta ja miten siitä sais äitienpäiväksi maukkaan aterian valmistettua. Minkälaisia maustehässssäköitä tarvittais? Vai heitetäänkö kotikokkeina vihot nurkkaan ja luupataan reseptit osoitteesta madventures piste tee vee?
Mä oon ihan vartaassa laittanut. Perseen kautta ekaks sisuskalut hittoon, ja sit paistellaan. Mausteliemeks kelpaa ihmisen ihra. Ja vinkkinä: pieni hyppysellinen sokeria siinä antaa sellaisen pikantin säväyksen.
 
Ylös