Paras axe?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Naamarasvoista ja Niveasta....

Itse olen kokeillut oikeastaan kaikkia kasvorasvoja, lentokentta kun puoliksi on kotini, ja toiseksi paras tuote on halpa ja hyva:



Parsa on tama, mutta kallis....

 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16912
Heheh, kuka pistää kainaloon hajuvettä? no JA.
Heh jep. Riittää että käyttää aina saman sarjan stikkejä koska nekin sisältävät parfyymiä joten ei sinne tarvitse suihkutella. :D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16912
Axe anarchy for him. Axeksi jopa voisi sanoa että toimii :)




Käsi pysyi jopa vakaana tätä kuvaa otteassa.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Paras Axe on se, joka ei ole mun kaapissa. Miten Axe toimii? Tullu pillua, kun maininnut Axen kainalossa?:doubtful:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Ennen muinoin paras axe oli se joka oli valettu raudasta. Vasarakirvesmiehet alkoivatkin veistää axeihinsa valumuotin sauman uurteita. Näin saatiin kivi-axeistakin yhtä hyviä kuin rauta-axeista. Itse tykkään Fiskarsseista
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Erään tuntemani Axen mainostajien kohdeikäryhmään - ja tyttönä Axen käyttäjien kohderyhmään - kuuluvan kommentti oli, että Axet haisevat teiniltä. Ainakaan häneen ei Axella vaikutusta tehdä.

Sinänsä ihan kelvollinen mainoskampanja saattaa siis kyllä upota tuotteen ostajiin, mutta todellisuudessa Axella ei saavuteta toivottua tulosta vastakkaisessa sukupuolessa. Tytöt kun ovat kosmetiikan suhteen poikia laatutietoisempia.

Tiedä sitten ovatko tuoksut sittemmin "aikuistuneet", kommentista on jo muutama vuosi aikaa.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Erään tuntemani Axen mainostajien kohdeikäryhmään - ja tyttönä Axen käyttäjien kohderyhmään - kuuluvan kommentti oli, että Axet haisevat teiniltä. Ainakaan häneen ei Axella vaikutusta tehdä.

Sinänsä ihan kelvollinen mainoskampanja saattaa siis kyllä upota tuotteen ostajiin, mutta todellisuudessa Axella ei saavuteta toivottua tulosta vastakkaisessa sukupuolessa. Tytöt kun ovat kosmetiikan suhteen poikia laatutietoisempia.

Tiedä sitten ovatko tuoksut sittemmin "aikuistuneet", kommentista on jo muutama vuosi aikaa.
Kyllä ne teiniltä vieläkin haisee. Ja mikä parasta, niin haisee jokainen käyttäjän kanssa samaan aikaan yleiseen pukuhuoneeseen sattunutkin jahka ko. teini suihkii ponnekaasupullostaan hajut keholleen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Erään tuntemani Axen mainostajien kohdeikäryhmään - ja tyttönä Axen käyttäjien kohderyhmään - kuuluvan kommentti oli, että Axet haisevat teiniltä. Ainakaan häneen ei Axella vaikutusta tehdä.

Sinänsä ihan kelvollinen mainoskampanja saattaa siis kyllä upota tuotteen ostajiin, mutta todellisuudessa Axella ei saavuteta toivottua tulosta vastakkaisessa sukupuolessa. Tytöt kun ovat kosmetiikan suhteen poikia laatutietoisempia.

Tiedä sitten ovatko tuoksut sittemmin "aikuistuneet", kommentista on jo muutama vuosi aikaa.
Eräs muija sanoi minulle kiukuspäissään "Haise Axelle".

Järkytyin.
 
Ylös