Örfil
Guest
Minun ikäluokallani tuo toteutui jo 12.4.1974 mennessä.Lisäsin pollin.
Huom! Biisit on kuunneltava vähintään kerran, mieluiten kolmesti, läpi ennen ään(t)en jättämistä.
Minun ikäluokallani tuo toteutui jo 12.4.1974 mennessä.Lisäsin pollin.
Huom! Biisit on kuunneltava vähintään kerran, mieluiten kolmesti, läpi ennen ään(t)en jättämistä.
Näinhän se on. Juuri ennen tätä kiekko-ottelua: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/04/17/karvas-kiekkovoitto-tsekeista-1974Minun ikäluokallani tuo toteutui jo 12.4.1974 mennessä.
Joo, en mäkään puolestaan jaksa kuunnella Cheekkiä.Deep Purpletti on paskaa. Tai siis, tarkoitan sanoa, ettei heidänlaisensa musisointi viehätä minua.
Painu helvettiin siitä.Deep Purpletti on paskaa. Tai siis, tarkoitan sanoa, ettei heidänlaisensa musisointi viehätä minua.
Myönnän yllättyneeni tästä purkauksesta - kyseessä sentään on ukkeli, joka diggaa esim. Flaming Sideburnsia.Deep Purpletti on paskaa. Tai siis, tarkoitan sanoa, ettei heidänlaisensa musisointi viehätä minua.
100 miljoonaa myytyä levyä, muttei ole suosittu? Ja tässä luokassa bändi on Maailman ykkönen.Pitääkö siis joku oikeasti jotain Deep Purplea hyvänä? Miksei se sitten ole suosittu?
Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, että ollakseen hyvää musiikin pitää olla suosittua.Pitääkö siis joku oikeasti jotain Deep Purplea hyvänä? Miksei se sitten ole suosittu?
No sanotaanko näin, että jos Deep Purple tulee Suomeen keikalle, ei media mouhua läheskään yhtä paljon, kuin vaikka Madonna tulee Suomeen.Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, että ollakseen hyvää musiikin pitää olla suosittua.
Siis se kaikesta kaupallisin radiosoittoon tai nykyisin ilmeisesti striimaukseen suunniteltu paska on sitten parasta vai?