Olikin kyse 'suosittuisuudesta' verraten kahta artistia. Voi Madonnan tilalle laittaa vaikka jonkun muun ison ja 'suositun' artistin. Mielestäni median kirjoittelu on ainakin yksi validi kriteeri siihen, että joku on suosittu tai 'ihmisten huulilla'.Madonnan kohdalla voi klikkihuorata enämpi. Sehän se valtamedian tehtävä nykyään on. Siitä seuraa mouhuaminen.
Median mouhuamisen määrä ei sanele musiikin hyvyyttä tai artistin suuruutta. Eikä kaikkia lie tarvetta edes laittaa johonkin järjestykseen.
Mä taas en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi se paljon radiossa soiva ja suosittu musiikki muka sitten on automaattisesti paskaa.Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, että ollakseen hyvää musiikin pitää olla suosittua.
Siis se kaikesta kaupallisin radiosoittoon tai nykyisin ilmeisesti striimaukseen suunniteltu paska on sitten parasta vai?
Kim Kardashian on maailman suosituin artisti?Olikin kyse 'suosittuisuudesta' verraten kahta artistia. Voi Madonnan tilalle laittaa vaikka jonkun muun ison ja 'suositun' artistin. Mielestäni median kirjoittelu on ainakin yksi validi kriteeri siihen, että joku on suosittu tai 'ihmisten huulilla'.
Vai Usain Bolt?Kim Kardashian on maailman suosituin artisti?
Varsin viisaita sanoja.Madonnan kohdalla voi klikkihuorata enämpi. Sehän se valtamedian tehtävä nykyään on. Siitä seuraa mouhuaminen.
Median mouhuamisen määrä ei sanele musiikin hyvyyttä tai artistin suuruutta. Eikä kaikkia lie tarvetta edes laittaa johonkin järjestykseen.
Saa ihmettelin. Piti pari kertaa katsoa oliko varmasti burbin kirjoitus.Varsin viisaita sanoja.
No se on vähän silleen, että 99% pilaa kaikkien maineen.Mä taas en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi se paljon radiossa soiva ja suosittu musiikki muka sitten on automaattisesti paskaa.
Luin väärin. Kait.Parsat puuttuu pollista, eli tankoparsa, vihreä parsa ja valkoinen parsa.
Näin on, lisäksi sellainen musiikki josta tykkää yli 100 ihmistä on kaupallista paskaa.Homma menee silleen, että jos tykkää jostain musiikista, niin se on hyvää ja jos ei tykkää, niin se on paskaa. Ja jos joku kappale on hiukan turhan pitkä ja/tai monimutkainen ja sen sanoitukset käsittelee jotain muuta kuin ryyppäämistä, autolla ajamista tai nussimista, niin se on tekotaiteellista paskaa.