Paras grillieväs

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Hakkaamalla saa ihmisestäkin tunteet paremmin esille.
Ai niin. Ihmeeks se sipuli saa vedet silmiin, kun se on hakattu.

Krilli safkoista ehdottomasti kauppatorin Hesen kerrokset ja muut. Ihan ylivoimaisia muihin Heseihin verrattuna. Vai mitä Domppari :thumbup:

Sit on tolla perinteisellä puolelle ton Runosmäen keltasen kipsan, eli Wanhan Eikan makkaraperunat valkosipulimajoneesilla, mikäli itse omistaja on tekemässä. Pitää niitä tarpeeksi kauan rasvassa, että ovat sellaisia sopivan rapeita, eikä mitään mössöä, kun siihen lisää tietysti kaikki muut mausteet :tongue:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Hyvin harvoin tulee oikeilla grilleillä ruokailtua. Viime vuosina ehkä max. kerta vuodessa. Paikallisella Steissin grillillä on ihan ok eväät, mutta ei mitään intohimoja herättävää. Kerran vuodessa tulee ehkä haettua kebabia sieltä. Niillä on (ollu?) ok täyslihahampurilainenkin (kelpuutan vain pelkästä eläimestä tehdyt pihvit hampurilaisiin), mutta en oo syöny sellaista varmaan neljään vuoteen.

Bembölen grillillä Espoossa olen viimeksi vieraillut. Kebab-hampurilaisen taso oli laskenut vuodesta 1997 :frown: Se oli mun ykkössuosikki silloin joskus nuorena.

Vois testata jotain grilliä tässä lähiaikoina joskus. Hampurilaisosastoa nimittäin. Kertokaa mikä on pääkaupunkiseudun paras grilli?

WebSlave

Trackman
En edes muista milloin olisin viimeksi käynyt grillillä. Ja viimeisimmän kerran jonka muistan oli tupakanhakureissu joskus vuosia sitten. Mäkkäriä ei varmaankaan lasketa, mutta siellä vakioannokseni on (pelkkä) tuplajuustohampurilainen.

Lähikepappilasta tulee pari kertaa vuodessa haettua pitakebab kotona syötäväksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Melkein samahan se on, mitä kuraa noissa turpaansa tunkee. Eväspysäkin jonkun tuplahampparisatsin kaikilla mausteilla viimeks tällä viikolla söin. Kai se sitten on paras. Mieluummin kyllä mäkkärin nuggettisatsi paskaruokanälkään.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Meidän kylän grilli lopetti toimintansa vuodenvaihteessa. Äskettäin aloittanut kebab on vielä, mutta eipä ainankaan pitakebab ollut mitenkään loistavaa. Mitäköhän ens kerralla pitäisi kokeilla, kun ei mikään kebab ranskalaisilla kiinnostas... :nope:

Vämpylä

Well-known member
Sijainti
South Park
paras eväs mitä grilliltä saa on kebabranskalaiset tulisella kebabkastikkeella ja hieman normaalia suolaisemmilla ranskanpeurunoilla niin ja lisätään vielä ketsuppia, hieman normaalia enemmän.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Lihapiirakka kahdella nakilla, mausteina sinappi ketsuppi ja sipuli.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Makkaraperunat kaikilla mausteilla, grillistä viis. Moni ei koskisi edes pitkällä tikulla (kuten joukahainen sanoi) ja on epäterveellistä (kuten Pietari sanoi), mutta ei parsempaa lie lain' tuolla saralla minun makunystyröille.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Vois käydä Huomenna Hesellä syömässä kerrosasterian ranskalaiset ja juomaksi Fanta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eipä ole grillisapuskoita tullut ostettua kuin kerran kesässä. Silloin valinta on Vety. Makkaraperunat toki olisi turvallinen vaihtoehto, mutta eipä ole moisia tullut yli viiteen vuoteen puputettua.

Knoukka

Well-known member
Makkaraperunat kaikilla mausteilla, grillistä viis. Moni ei koskisi edes pitkällä tikulla (kuten joukahainen sanoi) ja on epäterveellistä (kuten Pietari sanoi), mutta ei parsempaa lie lain' tuolla saralla minun makunystyröille.
Aika takuuvarma. Laihian grillillä syyskesällä ohiajaessani viimeksi. Sinistä maitoa puolikas päälle. Toimi.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kyllä mäkin oon maistanu Fantaa. Kerran 1990-luvulla :yuck:
Oot sitten ees kerran erehtyny maistamaan Fantaa:D, noh en ite taida sitten Fantaa huomenna ottaa, vois vaihtaa Spriteen. Coca Colaan en erehty "liian hapokasta".