Mitäs pahaa se sipuli on tehny, kun pitää olla hakattu :doubtful:Unohtui mainita, että mausteina sinappi, ketsuppi ja hakattu sipuli.
Mitäs pahaa se sipuli on tehny, kun pitää olla hakattu :doubtful:Unohtui mainita, että mausteina sinappi, ketsuppi ja hakattu sipuli.
Hakkaamalla saa ihmisestäkin tunteet paremmin esille.Mitäs pahaa se sipuli on tehny, kun pitää olla hakattu :doubtful:
Ai niin. Ihmeeks se sipuli saa vedet silmiin, kun se on hakattu.Hakkaamalla saa ihmisestäkin tunteet paremmin esille.
:nope:Vois käydä Huomenna Hesellä syömässä kerrosasterian ranskalaiset ja juomaksi Fanta.
Ihan sama onko se juusto arizona tai kerros ateria, mutta kokista ei ainakaan on kyseessä sitten laittis tai ei. :wink::nope:
Hesen kerros ja laittikokis.
Kyllä mäkin oon maistanu Fantaa. Kerran 1990-luvulla :yuck:Ihan sama onko se juusto arizona tai kerros ateria, mutta kokista ei ainakaan on kyseessä sitten laittis tai ei. :wink:
Aika takuuvarma. Laihian grillillä syyskesällä ohiajaessani viimeksi. Sinistä maitoa puolikas päälle. Toimi.Makkaraperunat kaikilla mausteilla, grillistä viis. Moni ei koskisi edes pitkällä tikulla (kuten joukahainen sanoi) ja on epäterveellistä (kuten Pietari sanoi), mutta ei parsempaa lie lain' tuolla saralla minun makunystyröille.
Oot sitten ees kerran erehtyny maistamaan Fantaa, noh en ite taida sitten Fantaa huomenna ottaa, vois vaihtaa Spriteen. Coca Colaan en erehty "liian hapokasta".Kyllä mäkin oon maistanu Fantaa. Kerran 1990-luvulla :yuck: