Parasta kalaa?

Parasta kalaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    42

Vesku

Maatalousneuvos
Lohi. Muunrotuisia kaloja en tosin pystykään syömään, jostain syystä saan allergiareaktion ei-lohensukuisista kaloista (säilykkeitä lukuunottamatta).
Jaa, mulla taitaa olla samansuuntaista allergiaa!:eek!:
itse olen fundeerannut, että mitä rasvaisempi kala, niin allergisoi sitä vähemmän. TAI merikalat allergisoi vähemmän.:confused:
Joku aminohappojuttu se allergia kai lienee( elimistä ei pysty pilkkomaan??) ja sitten tulee yökkäysreaktio.:eek: Josko nuo kalarasvat olisi niitä hyviä rasvoja...:eek:

Parin paikallisen pienyrittäjän kunnolla kylmäsavustettu lohen puolikas on kyllä aika hyvää. Antaa myös tosi hyvän makulisäyksen lohikeittoonkin. !
Merilohi lie vähän parempaa kuin hyvä kirjolohi. MUTTA jos kirjolohi on kasvatettu nopeasti jossain mutalammikossa, niin ei ole kummoista.
ja tädin silakkarullat mausteliemessä...:ahem: Mutta vain 1-2 kerrallaan!:dunno:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kirjolohi on ihan jeesiä vaikka ei nyt ihana aina kyllä maistu suurina määrinä. Kalamurekkeet roks ja varsinkin kalapuikot! :ahem: Se neljäs kalapuikko....:tongue: Onhan niitä muitakin hyviä mitä olen maistanut... Olisko nyt silakkaa tai jotain... :)
Et voi olla tosissas.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kalapuikoista tuli mieleen, oisko ollu pari kesää sitten kun tehtiin vartaita Kajaanissa. Kaupassa silmiin osui sitten paketti KALAPYÖRYKÖITÄ, eli niinku lihapyöryköitä, mutta kalasta...tai jostain sen tyyppisestä väännettyjä.

Oli hirveintä paskaa mitä olen ikinä syöny. Mutta se siitä, en ole sittemmin ostanut. Kalapuikotkin olis juhlaa noihin verrattuna. Varmaan jostain kalatehtaan lattialta kaavituista suomuista tehty + 90% lisäaineita ja muita jätöksiä.

Nikos

Kisaaja
Lohi ja siika on meikäläisen suosikkeja. Monia muitakin tulee kyllä syötyä.

Makkonen

Guest
Kalapuikot on kyllä uskomatonta p****a.. Kalan ala-arviointia mitä suurimmassa määrin. Paheksun.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Milläs kastikkeella tarjotaan :frank:

Mennekö kenties Mexicana, tomaatti, Chili vai oikeen herkullinen curry stydeemi :D:D
Itseasiassa hyva tonnikala (esim. oliivioljyssa oleva filee) putoaa aikahyvin wasabin kanssa sekoitettuna.... :thumbup: