Parhaat karkit?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Xzibittiä en ole löytänyt pussista:(

Eipähän tuota karkkia tule mussutettua, kaikki menee. Nyt maistuisi Sisu.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Noista ässämixit on parempia. Mutta onhan niitä vaikka kuinka monia hyviä: pihlaja, omar, jugurttirusinat, marmeladikarkit, erilaisia salmiakkeja...
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Nämä originalit Turkinpippurit ovat kyllä parhaita! Sitten nämä värilliset turkinpippurit ovat myös hyviä. Siis ne kovat versiot. Se kolmas versio, värillinen ja pehmeä, on järkyttävän pahaa.

Kuvia en tähän hätään pikaisella googletuksella löytänyt. :dunno:
 

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637

Hedelmä Missä X, josta puuttuvat tyystin ne rasittavat salmiakkiset itse Äxät! :)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Intiaanirahat. Valmistus lopetettu joskus 70-luvun lopussa tai 80-luvun alussa. :(

Niin unohdettu, että ainoat Googlen löytämät maininnat ovat minun aikaisemmat kirjoitukseni tälle foorumille.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla ei ole koskaan ollut varsinaista suosikkia...
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Intiaanirahat. Valmistus lopetettu joskus 70-luvun lopussa tai 80-luvun alussa. :(

Niin unohdettu, että ainoat Googlen löytämät maininnat ovat minun aikaisemmat kirjoitukseni tälle foorumille.
Mimmosia noi oli? Varmaan erejä ku merkkarit/merirosvorahat.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Aika vähän karkkeja ostelen noin yleensä, mutta aiemmin mainituista Ässä Mixit maistuu. Kaksi muuta suosikkia:

 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toffee on hyvää ja suklaa. Salmiakki kans. Niin ja semmonen juttu mitä on esim. Dajm-patukan keskiosa. Sokeria kai se suurelta osin on, mutta hyvässä muodossa.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
No juu, suklaa kyllä parhaiten maistuu. Jotenkin jumituin noita karkkipusseja miettimään.
 
Ylös