Pärstis 4 - bändit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, kahdeksan oikein, yks siinä ja siinä ja yks väärin. Mehe on kyllä luntannut ;)

Alppu vois kyllä tuon #10 laskea mulle oikeaksi vastaukseksi :thumbup:

Minua hävettää etten tunnistanut Pink Floydia. Sen vuoksi marttavetäydyn minuutiksi.

Mulla pitäis olla 17 pistettä! Miten se Alppu nyt nämä laski :confused:
8 oikein ja yks melkein oikein. Vaadin oikeutta :alppu:

Kuules Alpert, 3-7, 9, 14 ja 20 olivat oikein. 10:sssstä tiesin artistit.
Tämä tekee Elon laskuopin mukaan 17 pistettä. Mulla ei ole Z -kirjainta tässä näppiksessä siksi kirjoitin s.

Hei voitin voiton :eek:

Osakiitos menee kyllä vaimolle, joka hieman vilkaisi ja hymisi jotain siinä vieressä. En kylläkään kuunnellu mitä :o

Väärennettyistä tuloksista huolimatta tuttu 9. sija. Ihan kuin kartkisoissa :ahem:

Niin siis selkennykseksi vielä: Tosta 10:stä en antanut mitään pinnoja vaikka tiesikin artistien nimet, koska täällä moni tiesi bändinkin nimen joko jetsulleen tai sinne päin.

Vähän iljettää, kun en edes tunnistanut Kansaa ja Dannya. En olis kyllä tiennyt millä nimellä kolmikko rahastaa.

Corrs meni ihan puusilmäisyyttä ohi. Naurettava suoritus. Häpeän oikeesti.

Simple Minds?! Ei vittu Jim Kerristä on tullu Kääriäinen. Ei mitään jakoa tunnistaa.

Gorillaz on tosiaan mulle ihan uppo-outo tapaus. Kuten Kings of Leon ja Kymppilinja.

Haloo Helsinki! menee vähän Corrs-osastolle. Olis pitänyt tietää. Periaatteessa tiedän ja tunnen bändin ihan hyvin, mutta ei sitten tullu edes mieleen.

Hyvä Albert, hyvä! Saat syödä itse silakkalaatikkoa. Sitä laatikkoa, jolla silakoita roudataan.

Niin siis selkennykseksi vielä: Tosta 10:stä en antanut mitään pinnoja vaikka tiesikin artistien nimet, koska täällä moni tiesi bändinkin nimen joko jetsulleen tai sinne päin.

Hanki helmitaulu XP:llä, ei tilttaa :wink:

Kiva visa. "Olisi pitänyt tietää" -kategoriaan kuuluivat Kymppilinja (pohdin kuvaa pääni puhki, mutta kun ei niin ei), Kings of Leon (mutta kun ei se laulaja näytä yhtään itseltään tuossa kuvassa!) ja miksei Finlanderssikin.

Noista wanhemmista kokoonpanoista mulla ei ikinä mitään hajua olekaan.

Mä olen nyt suuttunut Alpertille. Sanon sitä tästä lähtien Jormaksi.

Eli tästä lähtien *hakataan alperttia*, mennään naisiin *alpert ojossa*, miehellä on *aamualpert* ja nyt sinä *alpert* olet hiljaa :thumbup:

Tää on viimeinen taisto,
rintamaamme yhtykää
niin huomispäivänä Jussi
saa 16 pistett' hälle kuuluvaa.

Vaadin ja vaadin, että nimimerkiltä Jussi, jota täst'edes en aio kutsua nimellä Ahmed, poistetaan tässä tivassa ansaitut pisteet kokonaan.