Olga
.
Shampoota, hoitoainetta ja yks 'juttu'. :wink:Kohteliaan töykeänä tiedustelen, että mitähän nämä oheistuotteet mahtoivat olla?
Shampoota, hoitoainetta ja yks 'juttu'. :wink:Kohteliaan töykeänä tiedustelen, että mitähän nämä oheistuotteet mahtoivat olla?
Tää on jotain kaalimato-osastoa.Shampoota, hoitoainetta ja yks 'juttu'. :wink:
Ne on eri kampaamot/parturit, joissa matoja kaupitellaan.Tää on jotain kaalimato-osastoa.
Niin sitä pitää. Meidän poitsu kävi parturissa lauantaina. Ei ollut myöskään muutamaan vuoteen käynyt. Noin 10 cm leikattiin hältä tukkaa pois ja missään ei huomannut. Olivat parturitädit kehuneet poikaa ja isäänsä vahvatukkaisiksi. Itsehän käyn samassa parturissa.Eipä ole tullut muutamaan vuoteen parturissa käytyä.
Samixii.Kävin parturissa.
Kuten myös. :eek!: Pari senttiä ottivat joka puolelta poies.Samixii.
Mä olin hieman varovaisempi ja käsin leikata vain n. 1.5 senttiä veke :frank:Kuten myös. :eek!: Pari senttiä ottivat joka puolelta poies.
YK = Yhdistyneet KulmakarvatMä olin hieman varovaisempi ja käsin leikata vain n. 1.5 senttiä veke :frank:
Bonuksena käskin trimmata kulmakarvatkin kondikseen.
Bonuksena käskin trimmata kulmakarvatkin kondikseen.
Perskarvojen lyhennyksestä kyselin, mutta eivät vaikuttaneet innostuneilta.
Ehkä olis vähän enämpi tarvinnut muualtakin.
Ei kannata ihan peräkkäin käydä, kannattaa antaa hiusten vähän kasvaa välissä. Voi käydä muuten niin että halvempi onkin kalliimpaa :frank:Ens kerralla kun käyn viidennen kerran peräkkäin samassa paikassa niin saan -20% alennusta! :ahem:
Lyhentyi edestä, muttei takaa.Taitaapas olla aika tänään.
Andre the Giant!!!! Hulk veti powerslamin sille. Muistaakseni.
Ehkä olis vähän enämpi tarvinnut muualtakin.
Niin teki, WrestleMania III:ssa. Vuosi oli muistaakseni 1986.Andre the Giant!!!! Hulk veti powerslamin sille. Muistaakseni.
Itsehän jouduin vaihtamaan parturia muutama vuosi sitten, pitkän asiakassuhteen jälkeen. Vakioparturini vaihtoi korkeammille tahoille parturoimaan.Mulla on lähes 30 vuoden jälkeen edessä parturin vaihto, ellei sitten ole jatkossa valmis ajamaan 100 km suuntaansa eläköityneen parturin nyljettäväksi.