Joo, toi avatarkuvan mukaan, niin 25e on ihan liikaa.:nope:Tuli kanssa viime lauantaina käyty. Lähiparturiin oli tullu uusi (jo toinen) Hangon eteläpuolelta tuleva parturi. Päin vittua leikas. 25€ velotti :dunno:
Joo, toi avatarkuvan mukaan, niin 25e on ihan liikaa.:nope:Tuli kanssa viime lauantaina käyty. Lähiparturiin oli tullu uusi (jo toinen) Hangon eteläpuolelta tuleva parturi. Päin vittua leikas. 25€ velotti :dunno:
Ei oo korkee vaatimustaso sullakaan.:thumbup:Viime viikolla kävin. 22,50. Ihan sellanen tulikin kuin halusinkin.
Hyppyritukka!Kävin. Hyvä tuli. Parturineito lupasi käydä hakemassa mulle tukusta semmoista muotoiluainetta jota pääsääntöisesti käyttävät vain liikkeessä, eivät myy. Eilen laittoi viestiä että tule vaan hakemaan kun kerkeät. Palvelu on kohdillaan.
Mun hiukset ovat enemmänkin sellaiset, että hyppyritukan välttämiseksi on käytettävä muotoilutuotteita.Hyppyritukka!
Kävin perjantaina 16 euroa, sisältäen pesun.Kävin eilen. 25 eukkia.:thumbfh:
Onpas sulla halvat parturit vielä uuden parturiverotuksen jälkeenkin! Nykyään mulla se on aina 27€ et silleen mut ainaki on tasokasta ja nopeeta työtä!Kävin perjantaina 16 euroa, sisältäen pesun.
Saitko kuitin?Kävin perjantaina 16 euroa, sisältäen pesun.
Saitko kuitin?
Espanjassa menee niin, että kun maksat käteisellä, etkä kortilla, niin maksaa korkeintaan 60% virallisesta hinnasta. Auton katsastutin toukokuussa ja säästin tosi hyvin kun maksoin käteisellä. Korjaamon omistajan aloitteesta.
Rodoksen reisulla tuli muuten kuittia nykyään aikas hyvin joka paikasta. Pari paitakauppiasta oli kylläkin edelleen kuitittomalla linjalla, mutta olivat niin hiljasia paikkoja että tuskimpa niistä ansioista muutenkaan olis veroa menny