Pastor Maldonado - Kovapintainen maksukuski

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
kyllä siinä peiliin kattomisen paikka on, jos lähtee hakeen ajolinjaa märän kanttikiven päältä. kakkua vaan saatana joka kämmistä. eiköhän se jossain vaiheessa ala umpiluussakin kyteen pieni kunnioitus muita kilpailijoita kohtaan. ajaa kyllä hienosti kunhan jättää iskukuumennuksen niille joille siitä maksetaan. ennemmin sellasista pastörointia mitä nähtiin espanjassa
Minä oon ihan sammaa mieltä.

Se on ihan sama onko kanttikivi märkä vai ei niin lapasesta se auto lähtee aina sillon kun on joku rinnalla, ja aina kolahtaa.. Ja jotkus hölmöt menee toitottaan että mitä oli kaveri Pastorin rinnalla, ois pitäny älytä väistää..


Mun tuomio:
Maldonadolle 5 kisan ehdollinen rangaistus kilpailukiellon uhalla.


PS: Alkaa näkyyn jo se että muut joutuu varomaan tommosta umpihölmöä jonka liikkeitä ei voi arvailla saatikka olettaa niitten huomioivan kanssakilpailijan.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Maldonadolle ehdotonta kilpailukieltoa!!! :mad_old:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Checo meuhkasi, että ei ollut "racing incident", mutta kyllähän tuo oli juuri sitä. Maldonado menetti hallinnan ohitustilanteessa joutuessaan ottamaan linjan märältä kanttikiveltä.
Perezin kommentti tuli varmaan ennen kuin oli nähnyt tilanteen videolta? Kuskin penkiltä nähtynähän Maldonado vain tuli sisäpuolelta kylkeen vaikka tilaa oli ties kuinka paljon. Ja kun muistaa miten Pastor ajoi Monacossa, niin ei ihme jos Perezillä vähän kiehahti.

Ja en minä tätä tilannetta pelkästään tarkoittanut, vaan yleisesti Maldonadon asennoitumista ohitustilanteisiin. Hän ei ota lainkaan toisia kuljettajia huomioon, paitsi silloin kun yrittää työntää näitä radalta. Vakava puhuttelu olisi ainakin paikallaan, koska Pastor itse ei tunnu kolareistaan mitään oppivan.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8259
"Cold tyres" oli Pastorin selitys tilanteelle BBC:n haastattelussa.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Työnsihän se Kiminkin härskisti radalta kisan alussa. Ei ollut siis ainoa kyseenalainen tilanne tuo itse mälli.
 

Punainen

Well-known member
Liittynyt
4.2.2002
Viestit
713
Juu näin teki, mutta tommonen paska ajaminen on nykyään sääntöjen mukaan sallittua.:thumbdown
Maldonado on elävä esimerkki siitä kuinka sääntöjä tulkitaan tällähetkellä. Jos aidosti pitäs jättää se tila toiselle ja sen laiminlyömisestä rangaistaisiin niin tilanne olis toinen. Eli syytän aika paljon lisäksi tuomarien valitsemaa linjaa.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Kyllä Maldolta pitäs ottaa superlisenssi pois joksikin aikaa.
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Eikö viimekaudella tullut se kolmen varoituksen sääntö, jonka jälkeen pitäisi tulla kilpailukieltoa?
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Eihän Maldis saanut kilpailukieltoa vuoden takaisesta Hamiltonin torppaamisestaan, joten miksi tuosta? Ei nykypäivänä uskalleta enää lätkäistä ajokieltoja kuljettajille. Esimerkiksi J-E Vergne olisi Valencian kolaristaan sellaisen saanut jos elettäisiin 1990-lukua, Renault-tallin banjo kumottiin 2009 jne. Edellisen kerran mielestäni virallinen kilpailukielto langetettiin BAR-tallille 2005 San Marinon GP:ssä tapahtuneiden rikkomusten johdosta.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Eihän Maldis saanut kilpailukieltoa vuoden takaisesta Hamiltonin torppaamisestaan, joten miksi tuosta?
Nyt voisi soveltaa semmosta kohtaa kuin toistuvasti aiheuttanut vaaraa tms.. Jolloin yksittäinen kolari ei aiheuta bannia vaan se toistuvuus..
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Maldonado sai tällä kertaa sakot ja varoituksen, en ihan keksi miksi. Olisi kieltämättä fiksua, jos varoitustilille tulisi merkintä kaikista rangaistuksista eikä vain erikseen määrätyistä varoituksista, eli rikoksenuusija saisi kolmannesta typeröinnistään suuremman rangaistuksen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös