Captain Howdy
Well-known member
Ja toivottavasti pysytkin siellä, mielummin kahlehdittuna!Albert Park sanoi:Smegessä.
Ja toivottavasti pysytkin siellä, mielummin kahlehdittuna!Albert Park sanoi:Smegessä.
Sellanen, että toisaalle perustetaan forum, jonne nuo 12 valittua pääsevät kirjoittamaan. Muut pääsevät vain lukemaan. Valitut sitten hoitaa sitä forumia ja eri kriteerein äänestyttävät (maksullisessa äänestyksessä) yleisöllä yhden joka viikko pois, kunnes jää vain yksi. Hän saa palkinnoksi kyseiselle forumille Admin-oikat ja sitten forum avataan yleisölle. Tällänen ideahan on Baarissa ja hieman muunneltuna joka saatanan mukareality-ohjelmassa.Jonkki sanoi:Spoil: Jonkin sortin realityplagiaatti lienee luvassa.
Aikataulusta tullee sen verran väljä, että forumin kohtuu käytöllä pysyy mukana menossa.Captain Howdy sanoi:MINÄ, sikäli kun mihinkään kerkiän osallistumaan...
Missäs välissä minä ilmoittauduinAce17 sanoi:Aikataulusta tullee sen verran väljä, että forumin kohtuu käytöllä pysyy mukana menossa.
Ilmoittautuneet:
- butterfly
- Formulanomi
- Jonkki
- Nick_W
- Jacques
- Albert
- Captain Howdy
- jaska
No siinä koneen ja tuolin välissä tietenkin! :doubtful:jaska sanoi:Missäs välissä minä ilmoittauduin![]()
ÄLÄ SEKOILE!jaska sanoi:Missäs välissä minä ilmoittauduin![]()
taitaa kemistitytöt sekoittaa nyt acen mielen :nope:Ace17 sanoi:ÄLÄ SEKOILE!
Kilpailuun ilmoittaudutaan omalla nimimerkillä tai sitten istutaan ihan vaan nätisti siinä tuolilla! :mad_old:
Kemin tytöt :thumbup:jaska sanoi:taitaa kemistitytöt sekoittaa nyt acen mielen :nope:
Se on ite joka toi...EIKU HETKINEN! Jätkä haukkuu itteensäJacques sanoi:JASKA ON URPO!![]()
kouvotsvoni sanoi:Se on ite joka toi...EIKU HETKINEN! Jätkä haukkuu itteensäHÄÄHHÄÄ AVUTONTTAAAHHH!!!!11
Jacques sanoi:JASKA ON URPO!![]()