Peli

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
Spoil: Jonkin sortin realityplagiaatti lienee luvassa.
Sellanen, että toisaalle perustetaan forum, jonne nuo 12 valittua pääsevät kirjoittamaan. Muut pääsevät vain lukemaan. Valitut sitten hoitaa sitä forumia ja eri kriteerein äänestyttävät (maksullisessa äänestyksessä) yleisöllä yhden joka viikko pois, kunnes jää vain yksi. Hän saa palkinnoksi kyseiselle forumille Admin-oikat ja sitten forum avataan yleisölle. Tällänen ideahan on Baarissa ja hieman muunneltuna joka saatanan mukareality-ohjelmassa.

(Mun mielestä niiden ohjelmien nimen tulis olla Unreality-television, koska niissä porukka laitetaan täysin keinotekoiseen tilanteeseen/heidän elämässään epärealistisiin olosuhteisiin. Tollanen omasta elämästä vieras, keinotekonen tilanne se on sitten muka realitya. :thumbdown )

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Jannittaa kylla vahan kun ei ole hajuakaan mihin on sotkeutunut taas mutta tallastahan tama pelaaminen on :thumbup: :D

Ace17

Acenteella
Hienoa, jo kuusi ilmoittautunutta! Vielä kun vähintään yhtä monta lähtee messiin, niin Pelistä voisi jotain odottaakin. Enämpikin toki saa osallistua. 12 on vain ehdoton minimimäärä, jolla lähden projektia pyörittämään.

Ilmoittautumiset viimeistään 26.3 kello 23.59!

Ilmoittautuneet:
- butterfly
- Formulanomi
- Jonkki
- Nick_W
- Jacques
- Albert

Ace17

Acenteella
Captain Howdy sanoi:
MINÄ, sikäli kun mihinkään kerkiän osallistumaan...
Aikataulusta tullee sen verran väljä, että forumin kohtuu käytöllä pysyy mukana menossa.

Ilmoittautuneet:
- butterfly
- Formulanomi
- Jonkki
- Nick_W
- Jacques
- Albert
- Captain Howdy
- jaska

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ace17 sanoi:
Aikataulusta tullee sen verran väljä, että forumin kohtuu käytöllä pysyy mukana menossa.

Ilmoittautuneet:
- butterfly
- Formulanomi
- Jonkki
- Nick_W
- Jacques
- Albert
- Captain Howdy
- jaska
Missäs välissä minä ilmoittauduin :mad:

Ace17

Acenteella
jaska sanoi:
Missäs välissä minä ilmoittauduin :mad:
ÄLÄ SEKOILE!

Kilpailuun ilmoittaudutaan omalla nimimerkillä tai sitten istutaan ihan vaan nätisti siinä tuolilla! :mad_old:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ace17 sanoi:
ÄLÄ SEKOILE!

Kilpailuun ilmoittaudutaan omalla nimimerkillä tai sitten istutaan ihan vaan nätisti siinä tuolilla! :mad_old:
taitaa kemistitytöt sekoittaa nyt acen mielen :nope: