Tuo Antec koppa on ihan jees ja hyvä siinä mielessä että siinä on 120x120 tuulettimien paikat edessä ja takana. Se orkkis takatuuletin on aika mekkala 12voltilla, joku 29 db ja sen kantsii vaihtaa heti ja ostaa tilalle parit NoiseBlocker UltraSilentFan SX1, Blue, 120x120x25mm, 17 dB -mallia. (itselleni tulee kakkoskoneeseen tuo koppa viimeistään maanantaina.)
Sitten samalla siihen kantsiis vaihtaa be Quiet!:n virtalähteen jossa on valmiina riittävästi ylimääräisiä virtajohtoja jos tulevaisuudessa ostat lisää komponentteja koneeseen ja se olis _paljon_ hiljaisempi ja parempi kuin tuo Antecin poweri.
Muistikampoihin kantsii myös sijoittaa pikkasen rahaa, nuo Kingstonin Valuerammit on halvat mutta ei paljoa muuta ja niiden kanssa kellottelu voi olla aika tuskaa.
Itse jos kasaisin koneen sun listan mukaan, niin se maksais mulle ilman näyttöä 893.18 euroa postikuluineen. (tuohon ei kuulu paremmat kotelotuulettimet ja be Quiet! 420w virtalähde, ja noiden kanssa hinta olis n.1026 euroa) Tällä vaan sitä meinaan että kantsii itse kasata koneensa. JA tuosta Antecin powerista vois saada joku 25 ekeä kun sen myy pois.