Kerrottakoot muuten, että havaitsin kaappia penkoessani, että mulla on peräti kolme (3) kappaletta Half Life kakkosta, tuon lisäksi Modern Warfare (ykkösosa) löytyy sekä PC:lle että PS3:lle
Half Life 2 on vielä jotakuinkin helppo selittää, sain pelin aikoinani näytönohjaimen (Radeon 9600 muistaakseni) kylkiäisenä, varsinainen peli (kun se sitten lopulta ilmeistyi) lähetettiin jälkijunassa Kanadasta kolmella CD:llä, joista yksi ei oikein digannut toimia, jollain ilveellä sain pelin kuitenkin asennettua. Myöhemmin sitten ostin pelin, kun se oli tarjouksessa vähän yli kympillä (sinänsä kyllä näin jälkikäteen ajateltuna täysin turha ostos, koska kun peli kerran on Steamissä rekisteröity, saa sen ladattua aina uusiksi ihan ilman asennusmediaa). Muutamaa vuotta myöhemmin oli Orange Box (jossa siis on Half Life 2 sekä kaikki addonit ja tilpehöörit) tarjouksessa ja tuli sekin ostettua. Steamissä mulla on HL2 ja sekä Episode 1 tuplaten, lupasin jo lahjoittaa duunikaverille (steamissahan on siis mahdollusta lahjoittaa eteenpäin noita tuplaostoksia), se kolmas zipale on edelleenkin sellofaaniin pakattuna, tuskin tulee koskaan avattua...
Modern Warfaren kohdalla tilanne on se, että mulla ei ole pienintäkään muistiikuvaa siitä, että olisin pelin koskaan PC:lle ostanut, villi veikkaus: oli tarjouksessa ja päätin ostaa sillä silmällä, että "pikapuoliin" hankin koneen, jolla tota voi pelata
Muistamatta tuota ostosta tulin sitten hankkineeksi tuon (edullisesti) PS3:lle, en tosin ole koskaan pelannut
Niinjoo, myös Bioshock löytyy nyt sitten tuplana, hankin tuon joskus PS3:lle ja nyt pistin Steamistä ennakkotilaukseen kakkososan, kylkiäisenä tulee ykkösosa PC:lle....
:thumbfh: