Pelkkä linkkaaminen kiellettävä Vapaassa!

Pitäisikö kieltää moinen Vapaassa?

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Ace17

Acenteella
Eiköhän selvitetä tämäkin asia nyt kerralla kuntoon.

Pitäisikö pelkän linkin antaminen ilman sanallista sisällön kertomista kieltää Vapaassa keskustelussa?

markoj

Custom User
Parempi lopputulos vois tulla, jos kiellettäs linkkien kommentointi. Ne kun yleensä on silkkaa sontaa. Pelkät linkit riittää!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Pelkkä linkki ilman mitään kommentteja ei kelpaa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pelkkä linkki on ihan hyvä. Ja kommentteina myös pelkkiä linkkejä.

Asiaan! Itsehän en ole niin utelias, että kovinkaan usein klikkailisin esim. pelkkiä YouTube -linkkejä, vail' mitään vinkkiä siitä, mitä linkin takaa löytyy. Ihan oikeasti, ei hirveästi kiinnosta. Jotkut naurunappulat ym. hassuttelujutut on todennäköisesti jo nähty, joten eipä kiinnosta enää nekään. Spotifyä mä en edes aio alkaa käyttämään, joten ne linkit on toisaalta turhia, mut toisaalta niissä kyllä näkyy joskus ihan mielenkiintoisia juttuja, jolloin niitä voipi kuulostella muita reittejä käyttäen, joten... EMMINÄ TIEDÄ!

Vähänkö angstaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pelkkä linkki on ihan hyvä. Ja kommentteina myös pelkkiä linkkejä.

Asiaan! Itsehän en ole niin utelias, että kovinkaan usein klikkailisin esim. pelkkiä YouTube -linkkejä, vail' mitään vinkkiä siitä, mitä linkin takaa löytyy. Ihan oikeasti, ei hirveästi kiinnosta. Jotkut naurunappulat ym. hassuttelujutut on todennäköisesti jo nähty, joten eipä kiinnosta enää nekään. Spotifyä mä en edes aio alkaa käyttämään, joten ne linkit on toisaalta turhia, mut toisaalta niissä kyllä näkyy joskus ihan mielenkiintoisia juttuja, jolloin niitä voipi kuulostella muita reittejä käyttäen, joten... EMMINÄ TIEDÄ!

Vähänkö angstaan.
Mulla on vähän sama. Kun jaska laittaa jonkun 'rakenteita on muutettava-linkin', niin en avaa linkkiä lain, vaan suoraan vittuilen jaskalle.:p

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mulla on vähän sama. Kun jaska laittaa jonkun 'rakenteita on muutettava-linkin', niin en avaa linkkiä lain, vaan suoraan vittuilen jaskalle.:p
Ja vielä kehuskelee sillä, että tärkein tehtävä on vittuilla toisille.

... vapaalla sen vielä jotenkin ymmärtäis, mutta asiakeskustelussa :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ja vielä kehuskelee sillä, että tärkein tehtävä on vittuilla toisille.

... vapaalla sen vielä jotenkin ymmärtäis, mutta asiakeskustelussa :nope:
LOISTAVA HUUMORINTAJU JASKALLA!:ahem:

Koskas mä olen viimeksi sun postauksia kommentoinut? Kyllä ne on muut ihmiset nyt vallan.:eek:

pendellstock

Well-known member
No ainakin parilla sanalla, tai edes yhdellä, vois mun puolesta kuvailla mitä sieltä linkistä on löydettävissä/mihin se liittyy..

Ärsyttävii ne, joissa kauheet odotukset tulevan suhteen ja sit kun selain avannut 3 minuuttia sitä linkkiä, niin tulos on joku ihan huono juttu.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
No ainakin parilla sanalla, tai edes yhdellä, vois mun puolesta kuvailla mitä sieltä linkistä on löydettävissä/mihin se liittyy..

Ärsyttävii ne, joissa kauheet odotukset tulevan suhteen ja sit kun selain avannut 3 minuuttia sitä linkkiä, niin tulos on joku ihan huono juttu.
Samaa mieltä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vastasin kyllä, mutta ei se välttämättä kieltoa tartte.. Mun mielestä se on kuitenkin hyvä tapa kertoa mitä linkin takana on. Itse en useinkaan jaksa avata esim. youtube-linkkejä, jos en tiedä mitä siellä on takana. Siis vaikka en kännykällä foorumia koskaan käytäkään.. Suurin osa youtube-linkeistä on silkkaa diibadaabaa, ja niiden avaaminen on ajanhukkaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vastasin kyllä, mutta ei se välttämättä kieltoa tartte.. Mun mielestä se on kuitenkin hyvä tapa kertoa mitä linkin takana on. Itse en useinkaan jaksa avata esim. youtube-linkkejä, jos en tiedä mitä siellä on takana. Siis vaikka en kännykällä foorumia koskaan käytäkään.. Suurin osa youtube-linkeistä on silkkaa diibadaabaa, ja niiden avaaminen on ajanhukkaa.
Jumalauta. Jakku puhuu asiaa.:ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla