Peltipoliisi välähti

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
:frown:

Ajoin noin kahdeksaakymppiä peltipoliisiin ja se otti kuvan. Alueella oli 60 rajoitus! Taitaa tulla jokusatanen päiväsakkoja:frown: Ottaa pämmyyn:(

Tosin auto ei olut minun:confused:

Vai saako tuosta rikesakon?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Aikanaanpa se selviää paljonko saat. Riippuu ylinopeudesta selviätkö rikesakolla vai tuleeko päiväreitä. :D

Kokemusta on.

Terveisin nimimerkki
103km/h 80km/h alueella ja 10 päiväsakkoa.

Niin ja terveiset sille kameralle Mynämäelle. :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
312T4 sanoi:
:frown:

Ajoin noin kahdeksaakymppiä peltipoliisiin ja se otti kuvan. Alueella oli 60 rajoitus! Taitaa tulla jokusatanen päiväsakkoja:frown: Ottaa pämmyyn:(

Tosin auto ei olut minun:confused:

Vai saako tuosta rikesakon?
Tarkista tuolta miten käy.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Laskin minä sitä sillä poliisin sakkolaskurilla! Jos ylinopeutta oli yli 25 kilsaa, niin menee sitten päiväsakkojen puolelle kait:confused: Vai onko se poliisista kiinni?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
312T4 sanoi:
Auton omistaja ei ole enää tässä maailmassa:(
Jos auton omistaja on merkitty haltijaksikin, kannattaa kyseinen kirje palauttaa avaamattomana poliisille ja kuoreen merkintä kuollut. Sakkohan osoitetaan ehdotuksena autonomistajalle, on kyseenalaista lähettävätkö poliisit uuden kirjeen perikunnalle.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
jps sanoi:
Jos auton omistaja on merkitty haltijaksikin, kannattaa kyseinen kirje palauttaa avaamattomana poliisille ja kuoreen merkintä kuollut. Sakkohan osoitetaan ehdotuksena autonomistajalle, on kyseenalaista lähettävätkö poliisit uuden kirjeen perikunnalle.
Tämäpäs oli hyvä idea:ahem:

Kiitokset!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Jos auton omistaja on merkitty haltijaksikin, kannattaa kyseinen kirje palauttaa avaamattomana poliisille ja kuoreen merkintä kuollut. Sakkohan osoitetaan ehdotuksena autonomistajalle, on kyseenalaista lähettävätkö poliisit uuden kirjeen perikunnalle.
Välttämättä poliisit ei ilahdu siitä, että aiemmin kuollut ajaa 1.2. 2008 ylinopeutta valvontakameraan.:rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä kyllä maksaisin omat töpeksimiseni, mutta olen toki tietoinen että jotkut ihmiset pyrkivät luistamaan tuollaisistakin asioista.

Olen ns. parempi ihminen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Mä kyllä maksaisin omat töpeksimiseni, mutta olen toki tietoinen että jotkut ihmiset pyrkivät luistamaan tuollaisistakin asioista.

Olen ns. parempi ihminen.
Niin minäkin. En ole tosin kertaakaan sakkoja saanut.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
312T4 sanoi:
Tämäpäs oli hyvä idea:ahem:

Kiitokset!
Siis oikeasti? Aiot käyttää vainajaa ja perikuntaa hyväksesi luistaaksesi sakoista jotka olet ansainnut?
Mikäs sun ammatti olikaan?
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
burb sanoi:
Mä kyllä maksaisin omat töpeksimiseni, mutta olen toki tietoinen että jotkut ihmiset pyrkivät luistamaan tuollaisistakin asioista.

Olen ns. parempi ihminen.

Niin, tarkemmin ajateltuna kait se vastuu pitää ottaa omista töppäyksistään ja maksaa se lasku! Mutta katsotaan nyt! Odotan mielenkiinnolla sitä kuvaa:ahem:

Valvontakamera oli Kiimingissä:thumbdown Siellä on aina kamera jossain niissä tolpissa! Tiedoksi vaan...
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
burb sanoi:
Siis oikeasti? Aiot käyttää vainajaa ja perikuntaa hyväksesi luistaaksesi sakoista jotka olet ansainnut?
Mikäs sun ammatti olikaan?

Tulin jo toisiin ajatuksiin!

Ja edelleenkin: Lehtorina toimiessani toimin kuten lehtori toimii ja yksityishenkilkönä olen yksityishenkilö:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Niin, tarkemmin ajateltuna kait se vastuu pitää ottaa omista töppäyksistään ja maksaa se lasku! Mutta katsotaan nyt! Odotan mielenkiinnolla sitä kuvaa:ahem:

Valvontakamera oli Kiimingissä:thumbdown Siellä on aina kamera jossain niissä tolpissa! Tiedoksi vaan...
Tokihan se voi kepuilla ja olla yhteiskunnan elätettävänä.:eek: :ahem:
 
Ylös