312T4
Lehtori
Oli muuten uskomattoman kirkas ja voimakas se valvontakameran välähdys, vaikka se otti kuvan siinä klo 10 aikaan. Enpäs olisi uskonut:eek!:
Se kuva tulee Seiskaan.312T4 sanoi:Oli muuten uskomattoman kirkas ja voimakas se valvontakameran välähdys, vaikka se otti kuvan siinä klo 10 aikaan. Enpäs olisi uskonut:eek!:
Yhteiskunnan elättejä ovat kumpainenkin. Lehtorin palkka tulee kunnalta ja kamera rahoitetaan valtion varoista.Moe Szyslak sanoi:Tokihan se voi kepuilla ja olla yhteiskunnan elätettävänä. :ahem:
Ihanko tosissasi?312T4 sanoi:Tulin jo toisiin ajatuksiin!
Ja edelleenkin: Lehtorina toimiessani toimin kuten lehtori toimii ja yksityishenkilkönä olen yksityishenkilö:ahem:
Kunnan palkkalistoilla oleva voi tietysti sanoa, että maksaa itse osan omista palkoistaan.Otto Hokkanen sanoi:Yhteiskunnan elättejä ovat kumpainenkin. Lehtorin palkka tulee kunnalta ja kamera rahoitetaan valtion varoista.
Olga sanoi:Ihanko tosissasi?
Olga sanoi:Se kuva tulee Seiskaan.
Jaa, tolla perusteellahan mä voin sitten vapaa-ajallani toimia täysin moraalittomasti myöskin vai?:doubtful:312T4 sanoi:Tottahan toki!
Ei paljon voi koulussa puhua punaviineistä, koska muuten leimattaisiin juopoksi:eek!:
Moe Szyslak sanoi:Jaa, tolla perusteellahan mä voin sitten vapaa-ajallani toimia täysin moraalittomasti myöskin vai?:doubtful:
Niinpä. On ilmeisesti lukujärjestyksen mukaiset tunnit pidetty tältä viikolta.Formulanomi sanoi:*reps* Lehtori vauhdissa....
Sairaslomalla olen, kun aloin unohtelemaan kaikenlaista ja olin muutenkin levon tarpeessaOlga sanoi:Niinpä. On ilmeisesti lukujärjestyksen mukaiset tunnit pidetty tältä viikolta.
No pienillä epärehellisyyksillä ja moraalittomuudellahan sä olet nopeasti taas kunnossa!:thumbup:312T4 sanoi:Sairaslomalla olen, kun aloin unohtelemaan kaikenlaista ja olin muutenkin levon tarpeessa
Näitä juttuja kun lukee, niin voimat palautuu vauhdilla:thumbup:Moe Szyslak sanoi:No pienillä epärehellisyyksillä ja moraalittomuudellahan sä olet nopeasti taas kunnossa!:thumbup:
Kyllä meillä eräs lukion opettaja yllytty harrastamaan viinejä. En yltynyt.312T4 sanoi:Vai olisiko soveliasta keskustella viineistä esim. lukiolaisten kanssa
EI
Otto Hokkanen sanoi:Kyllä meillä eräs lukion opettaja yllytty harrastamaan viinejä. En yltynyt.
En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla.312T4 sanoi:Ei kun koulu on koulu ja lehtorit ovat nuhteettomia ihmisiä lasten silmissä, jotka eivät juo olutta, polta tupakkaa, eivät käy kapakassa eivätkä tansseissa ja käyvät kirkossa joka sunnuntai!
Katsos opettajalla pitää olla se opettajan rooli!
Vai olisiko soveliasta keskustella viineistä esim. lukiolaisten kanssa
EI
OPSIN mukaan mennään...
Odotas vaan kun häntäkin peltipoliisi vähän 'väläyttää'...S.A sanoi:En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla.
Tuntemani historian opettajat lukiossa.. Nuorempi kävi keskellä viikkoakin yökerhoilla flirttailemassa lukiolaistytöille ja vanhempi istui melkein joka päivä kapakassa tuopin ääressä (joskus tehtäviä tarkastellen sentäs).S.A sanoi:En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla.
Kävi kieltämättä ihan sama mielessä :thumbdownburb sanoi:Mä kyllä maksaisin omat töpeksimiseni, mutta olen toki tietoinen että jotkut ihmiset pyrkivät luistamaan tuollaisistakin asioista.