Peltipoliisi välähti

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Oli muuten uskomattoman kirkas ja voimakas se valvontakameran välähdys, vaikka se otti kuvan siinä klo 10 aikaan. Enpäs olisi uskonut:eek!:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
312T4 sanoi:
Oli muuten uskomattoman kirkas ja voimakas se valvontakameran välähdys, vaikka se otti kuvan siinä klo 10 aikaan. Enpäs olisi uskonut:eek!:
Se kuva tulee Seiskaan.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Moe Szyslak sanoi:
Tokihan se voi kepuilla ja olla yhteiskunnan elätettävänä.:eek: :ahem:
Yhteiskunnan elättejä ovat kumpainenkin. Lehtorin palkka tulee kunnalta ja kamera rahoitetaan valtion varoista.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Otto Hokkanen sanoi:
Yhteiskunnan elättejä ovat kumpainenkin. Lehtorin palkka tulee kunnalta ja kamera rahoitetaan valtion varoista.
Kunnan palkkalistoilla oleva voi tietysti sanoa, että maksaa itse osan omista palkoistaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Tottahan toki!

Ei paljon voi koulussa puhua punaviineistä, koska muuten leimattaisiin juopoksi:eek!:
Jaa, tolla perusteellahan mä voin sitten vapaa-ajallani toimia täysin moraalittomasti myöskin vai?:doubtful:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Moe Szyslak sanoi:
Jaa, tolla perusteellahan mä voin sitten vapaa-ajallani toimia täysin moraalittomasti myöskin vai?:doubtful:

Ei kun koulu on koulu ja lehtorit ovat nuhteettomia ihmisiä lasten silmissä, jotka eivät juo olutta, polta tupakkaa, eivät käy kapakassa eivätkä tansseissa ja käyvät kirkossa joka sunnuntai!

Katsos opettajalla pitää olla se opettajan rooli!

Vai olisiko soveliasta keskustella viineistä esim. lukiolaisten kanssa:confused:

EI

OPSIN mukaan mennään...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Sairaslomalla olen, kun aloin unohtelemaan kaikenlaista ja olin muutenkin levon tarpeessa:(
No pienillä epärehellisyyksillä ja moraalittomuudellahan sä olet nopeasti taas kunnossa!:thumbup:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
312T4 sanoi:
Ei kun koulu on koulu ja lehtorit ovat nuhteettomia ihmisiä lasten silmissä, jotka eivät juo olutta, polta tupakkaa, eivät käy kapakassa eivätkä tansseissa ja käyvät kirkossa joka sunnuntai!

Katsos opettajalla pitää olla se opettajan rooli!

Vai olisiko soveliasta keskustella viineistä esim. lukiolaisten kanssa:confused:

EI

OPSIN mukaan mennään...
En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla. :rolleyes:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
S.A sanoi:
En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla. :rolleyes:
Odotas vaan kun häntäkin peltipoliisi vähän 'väläyttää'... ;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
En sitten tiedä, mikä on soveliasta ja mikä ei, mutta omalla historian opettajallani ei taida olla ihan samanlainen suhtautuminen tähän asiaan kuin Lehtorilla. :rolleyes:
Tuntemani historian opettajat lukiossa.. Nuorempi kävi keskellä viikkoakin yökerhoilla flirttailemassa lukiolaistytöille ja vanhempi istui melkein joka päivä kapakassa tuopin ääressä (joskus tehtäviä tarkastellen sentäs).
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Mä kyllä maksaisin omat töpeksimiseni, mutta olen toki tietoinen että jotkut ihmiset pyrkivät luistamaan tuollaisistakin asioista.
Kävi kieltämättä ihan sama mielessä :thumbdown
 
Ylös