Peltipoliisi välähti

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Kävi kieltämättä ihan sama mielessä :thumbdown
Turhan useasti vaan joutuu maksamaan omista mokistaan.:eek:

Eiku :jaska: :jaska: :jaska:

Pysäköintisakot, ylinopeussakot, DSG, kivet ikkunaan, renkaan puhkeamiset, Vuoden -07 katastrofi yms.

Tolerantti

Well-known member
Kyllähän opettajan ammatti lukeutuu niihin, joissa työroolista ei voi oikein päästä irti vapaa-ajallaan. Ei etenkään pienellä paikkakunnalla. Marketissa katsotaan, että lehtorillahan on kärryssä kaljaa!!:eek!: Nyt se ajoi punaisia päin!:eek!: Lehtorikin meni alkoon!:eek!: Lehtori istuu terassilla!:eek!:

Porukka ikäänkuin odottaa, sinänsä epäoikeudenmukaisesti, äärinuhteetonta käytöstä opettajalta. Mikä käy normikansalaiselle hyvin, ei opettajalle sitten millään. Tai että opettajalla voi olla oikeastaan vain kaksi siviiliroolia: juoppo tai ääriuskovainen. Tai muuten omituinen.

Suojautua varmaan voisi siten, että asuisi eri paikkakunnalla kuin missä työpaikka on. Asuinpaikka mieluusti vielä suurehko kylä, missä voi liikuskella anonyymisti.

Poliiseilla on samat kirot.

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Turhan useasti vaan joutuu maksamaan omista mokistaan.:eek:
Mulla kaksi kertaa pysäköinti"sakko", ei muita liikenteeseen liittyviä maksullisia mokia.

Edit: niin juu, kerran peltipoliisi välähti mutta maksulappua ei tullut. Ei vissiin ollut edes sitä jaskamaista 1km/h ylinopeutta kuitenkaan.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Tuntemani historian opettajat lukiossa.. Nuorempi kävi keskellä viikkoakin yökerhoilla flirttailemassa lukiolaistytöille ja vanhempi istui melkein joka päivä kapakassa tuopin ääressä (joskus tehtäviä tarkastellen sentäs).
Lisätään nyt setä vielä, jolla aina lavallinen olutta jääkaapissa.

Tolerantti

Well-known member
burb sanoi:
Mulla kaksi kertaa pysäköinti"sakko", ei muita liikenteeseen liittyviä maksullisia mokia.

Edit: niin juu, kerran peltipoliisi välähti mutta maksulappua ei tullut. Ei vissiin ollut edes sitä jaskamaista 1km/h ylinopeutta kuitenkaan.
Ettei nyt vaan sädekehä purista liikaa? Tukka jo lähtenyt kalotista!

Nimim. Kyllä se paska osuu ajastaan tuulettimeen itsellä ja kullakin.

burb

.
Tolerantti sanoi:
Porukka ikäänkuin odottaa, sinänsä epäoikeudenmukaisesti, äärinuhteetonta käytöstä opettajalta.
Odotan opettajilta rehellisyyttä, en ehdotonta raittiutta.

Tolerantti

Well-known member
burb sanoi:
Kieltämättä mun on välillä vaikea peitellä paremmuuttani.
Tai sitten sinulla on ollut auto vasta vähän aikaa. Etkös ollut hiljan ostelemassa? Ostit sitten salaa, ilman mittavaa "neuvon"pyytöä täältä!:mad:

burb

.
Tolerantti sanoi:
Tai sitten sinulla on ollut auto vasta vähän aikaa. Etkös ollut hiljan ostelemassa? Ostit sitten salaa, ilman mittavaa "neuvon"pyytöä täältä!:mad:
Ei kun on mulla ollut auto jo vuosia, mutta melkein jo olin vaihtamassa uuteen/uudenpaan.
Kilometrejä tosin mulla ei kerry kovin paljoa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Kieltämättä mun on välillä vaikea peitellä paremmuuttani.
Olen parsa! Puolimiljuunaa ajettua km ilman sakkoja Suomessa! (ulkomailla kymmeniä, pamppua ja putkaa)

burb

.
No niin. Avatareni pelastakoon teidät huonolta elämältä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Pysäköintivirhemaksu (muistaakseni) 170mk
Pysäköintivirhemaksu (muistaakseni) 40€ (vai olikos 30€.. en muista)
Rikesakko risteysajamisestani 50€
Ylinopeussakot 200€
Ylityösakot 4500 Norjan kruunua

Kaikki maksettu. Opittu on, ehkä. :D

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
ettelbruck sanoi:
...eivät enää viisua myönnä, vai....:tongue:
Päinvastoin, uutta tyrkyttävät. Kiltisti olen maksanut sakkoni ja hekenut ajokorttini. Viikolla vasta kävin, diesel oli kyllä kallistunut jo 56 centtiin :nope:

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Välttämättä poliisit ei ilahdu siitä, että aiemmin kuollut ajaa 1.2. 2008 ylinopeutta valvontakameraan.:rolleyes:
Katos kun se kuoli heti kuvanoton jälkeen - välähdys sokaisi ja kuski ajoi reippaana rekan alle :eek!:

Tolerantti

Well-known member
burb sanoi:
Odotan opettajilta rehellisyyttä, en ehdotonta raittiutta.
Näinhän se on. Kun muistelen omaa koulu-uraa, niin parsat opettajat olivat ns. normaaleja ihmisiä. Eivät intouskovaisia, eivät juoppoja. Normi isiä tahi äitejä.

Tolerantti

Well-known member
Jussi sanoi:
Katos kun se kuoli heti kuvanoton jälkeen - välähdys sokaisi ja kuski ajoi reippaana rekan alle :eek!:
Kerran ajelin yöllä ukonilmalla. Juuri kameratolpan kohdalla löi salama. Peljästyin todella suuresti. Kyllä se salama oli, ei salamavalo. Ei tullut kuvaa, jos kohta ei ollut ylinopeuttakaan.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Tolerantti sanoi:
Kyllähän opettajan ammatti lukeutuu niihin, joissa työroolista ei voi oikein päästä irti vapaa-ajallaan. Ei etenkään pienellä paikkakunnalla. Marketissa katsotaan, että lehtorillahan on kärryssä kaljaa!!:eek!: Nyt se ajoi punaisia päin!:eek!: Lehtorikin meni alkoon!:eek!: Lehtori istuu terassilla!:eek!:

Porukka ikäänkuin odottaa, sinänsä epäoikeudenmukaisesti, äärinuhteetonta käytöstä opettajalta. Mikä käy normikansalaiselle hyvin, ei opettajalle sitten millään. Tai että opettajalla voi olla oikeastaan vain kaksi siviiliroolia: juoppo tai ääriuskovainen. Tai muuten omituinen.

Suojautua varmaan voisi siten, että asuisi eri paikkakunnalla kuin missä työpaikka on. Asuinpaikka mieluusti vielä suurehko kylä, missä voi liikuskella anonyymisti.

Poliiseilla on samat kirot.
Näinhän se on! kyllä se vähän hidastaa tuo lehtorin rooli - pitää katsoa milloin siellä Alkossa käy ja ketä siinä Alkon liepeellä pyörii:eek: