Örfil
Guest
Tänään saa vaimo tuta miehen valtaa!
Hyvä että syyllinen selvisi
Hyvä että syyllinen selvisi
Minä sain toissaviikolta nyt tällä viikolla -200e kirjeen poliisilta. 66 50-alueella. Meni kyllä ihan ohi 50 merkki (jollainen oli muutama 10m tolpan jälkeen ainakin). Vähän aiemman 70-rajoituksen näin ja sitten vain toivoin että olin paha rikollinen 60- eikä 50-alueella. Ei-niin-halpa kirppisreissu Cminin päiväkotivaatteiden takiaLauantaina välähti pakettiauton takaikkunassa. Katsoin että navi näytti 89 kmh ja olin henkisesti valmis lappuun. Lappu tuli tänään ja siinä teknisen vähennyksen (3 kmh) nopeus 85 eli yhden alle sakon jäi.
Lähellä oli.
Tainnut poliisi kyllästyä lähettämään varoituksia, kun ei enää tule niitä.
Tosiaan aika lähellä. Onneksesi et retostellut, että poliisi on kyllästynyt lähettämään sakkolappuja.Lauantaina välähti pakettiauton takaikkunassa. Katsoin että navi näytti 89 kmh ja olin henkisesti valmis lappuun. Lappu tuli tänään ja siinä teknisen vähennyksen (3 kmh) nopeus 85 eli yhden alle sakon jäi.
Lähellä oli.
Sasse. Noita kirjallisiahan ne voi lähetellä maailman tappiin asti. Ellei joku hallitus keksi, että 3 varoitusta ja sen jälkeen tulee maksulipetti kotiin.Tosiaan aika lähellä. Onneksesi et retostellut, että poliisi on kyllästynyt lähettämään sakkolappuja.
Kop. Näin omalla kohdalla (joka on vain yksittäisesimerkki) ollut joka kerta. Sitäpä mietiskellyt sitten, että onko henk.koht. syytä kiinnittää asiaan oikeasti huomiota, koska ajaessa "nukuskeluun" liittyy muitakin riskejä, kuin se missattu merkki.Missattu liikennemerkki tai liian myöhään vapautettu vakionopeussäädin yleensä syynä välähdykseen, eppäilen.
Sepä se. Puuduttava ajaminen puuduttaa. Toisinaan huomaa miettivänsä (varsinkin kesäaikoina) että mikähän tässä on rajoitus, kun takapuskuri täynnä odottajia. Seuraavassa autossa saisi olla joku navi-ohjelma, joka ilmoittaa myös rajoituksen. Mun sata vuotta vanha TomTom menee välillä metsiä pitkin, kun ei ole uusimpia karttojakaan.Kop. Näin omalla kohdalla (joka on vain yksittäisesimerkki) ollut joka kerta. Sitäpä mietiskellyt sitten, että onko henk.koht. syytä kiinnittää asiaan oikeasti huomiota, koska ajaessa "nukuskeluun" liittyy muitakin riskejä, kuin se missattu merkki.
Ja sieltähän nasahti poteliinisediltä ihan postia kotiin kannettuna.Perjantai 13. päivän kunniaksipa polliisien valvonta-auto nappasi itsestäni ja komiasta ajopelistäni nätin kuvan ihan salamaa hyväksikäyttäen Ratinan sillalla. Kyä ny kelpaa!