Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Maksukanavat katkeaa tänään yli neljän vuoden käytön jälkeen. (Canal+/CMore sekä Welho M-paketti jossa mulla on ollut MAX Formuloiden takia)
Merkittävä päivä siis. Eroahdistus alkoi jo viikko sitten.
Saa nähdä tilaanko itku kurkussa jotain pakettia jo parin päivän päästä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Maksukanavat katkeaa tänään yli neljän vuoden käytön jälkeen. (Canal+/CMore sekä Welho M-paketti jossa mulla on ollut MAX Formuloiden takia)
Tilaa passitiketti.

Knoukka

Well-known member
Mullon Welhon Mix ja siitä oo kun ressiä. No formuloiden takia sen tilasin. Leffakanavat vaan ärsyttää kun joko tulee paskaleffoja tai sit ei ehdi niitä hyviä kattoa. Ja alkavat ihan perseesti: ysiltä en ehi rauhottua ja yhdentoista jälkeen jo liian myöhä.

burb

.
Kyllähän mäkin todennäköisesti maaliskuussa tuon Welho Mixin hommaan, fykkösten takia toki. Nyt vaan teki mieli kokeilla askeettisempaa elämää.

markoj

Custom User
Mun on tehny jonku aikaa mieli atsteekkisempaa elämää. Valloitussotia ja ihmisuhreja lähinnä. Ehkä myös hassuja asusteita ja kasvomaalauksia.

burb

.
No ei ne maksukanavat sitten katkenneetkaan. Hyvin näkyy futis. Ei niitä sentään laskulla enää ole joten sikäli homma on selvä. Ehkä ne katkeaa viikonlopun jälkeen tai joskus. Ryöstökatselen siihen asti hyvällä omallatunnolla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.