Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Meillä yksi tyyppi veti pään täyteen hamppua ja lainasi kaverikessulta natsat. Kyllä sitä naur...eiku. EI TUOMMOISTA TAPAHTUNUT!!!!1 HAJAANTUJAA!!!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vaikea sanoa. Itse en mitään ihmeempiä urotekoja ole kertauksissa tehnyt, mutta niitä kertauksia on ollut aika paljon/monta. Nykyään on muuten kätevää kun arvomerkit on sellaisessa tarrasysteemissä, ei tarvitse puolen kertauksen ajan ährätä niitten natsojen kanssa.
Taisi olla se minun suurin uroteko kertauksissa ostaa pullakahvit sotkuautosta (pulla oli aika huono, vieläkin vähän harmittaa). Vai tarroja. :thumbfh: Ja minä kun en juuri siksi mennyt aukkiin kun en ikänään olis saanut niitä auroja suoraan linjaan.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Taisi olla se minun suurin uroteko kertauksissa ostaa pullakahvit sotkuautosta (pulla oli aika huono, vieläkin vähän harmittaa). Vai tarroja. :thumbfh: Ja minä kun en juuri siksi mennyt aukkiin kun en ikänään olis saanut niitä auroja suoraan linjaan.
Työ ootte ollu minuun verruttanu sitten ihan hyvissä komppanioissa. Mieh en ollu aukkilainen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Joo. Sellaisia tarroja kuin tarralenkkareissa. Isompi vaiva oli saada natsat sopivalle etäisyydelle. Moni laittoi ne mun mielestä liian kauas toisistaan ja se näytti jotenkin aika oudolta.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Meillä yksi tyyppi veti pään täyteen hamppua ja lainasi kaverikessulta natsat. Kyllä sitä naur...eiku. EI TUOMMOISTA TAPAHTUNUT!!!!1 HAJAANTUJAA!!!
Meillä yks tyyppi kerran.. öh.. öö, tota.. no en muista ihan tarkkaan, mutta joltakulta lähti pää irti ja kesä oli kaikkien aikojen!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Perjantai ja palkkapäivä. Siitä huolimatta olisi ollut mukavampi jäädä nukkumaan. :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tälläkin viikolla tuli perjantai. Se on oikeus ja kohtuus.
Kuten aamuinen lämpötilakin :)
Tuorein säähavainto: 22.1.2010 5:00 Suomen aikaa
Lämpötila -26,7 °C; kosteus 78 %; kastepiste -29,4 °C (4:50); tyyntä; paine 1051,0 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys 15 km.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.