kouvotsvoni
Banjottu
Meillä yksi tyyppi veti pään täyteen hamppua ja lainasi kaverikessulta natsat. Kyllä sitä naur...eiku. EI TUOMMOISTA TAPAHTUNUT!!!!1 HAJAANTUJAA!!!
Taisi olla se minun suurin uroteko kertauksissa ostaa pullakahvit sotkuautosta (pulla oli aika huono, vieläkin vähän harmittaa). Vai tarroja. :thumbfh: Ja minä kun en juuri siksi mennyt aukkiin kun en ikänään olis saanut niitä auroja suoraan linjaan.Vaikea sanoa. Itse en mitään ihmeempiä urotekoja ole kertauksissa tehnyt, mutta niitä kertauksia on ollut aika paljon/monta. Nykyään on muuten kätevää kun arvomerkit on sellaisessa tarrasysteemissä, ei tarvitse puolen kertauksen ajan ährätä niitten natsojen kanssa.
Työ ootte ollu minuun verruttanu sitten ihan hyvissä komppanioissa. Mieh en ollu aukkilainen.Taisi olla se minun suurin uroteko kertauksissa ostaa pullakahvit sotkuautosta (pulla oli aika huono, vieläkin vähän harmittaa). Vai tarroja. :thumbfh: Ja minä kun en juuri siksi mennyt aukkiin kun en ikänään olis saanut niitä auroja suoraan linjaan.
Joo. Sellaisia tarroja kuin tarralenkkareissa. Isompi vaiva oli saada natsat sopivalle etäisyydelle. Moni laittoi ne mun mielestä liian kauas toisistaan ja se näytti jotenkin aika oudolta.Taisi olla se minun suurin uroteko kertauksissa ostaa pullakahvit sotkuautosta (pulla oli aika huono, vieläkin vähän harmittaa). Vai tarroja. :thumbfh: Ja minä kun en juuri siksi mennyt aukkiin kun en ikänään olis saanut niitä auroja suoraan linjaan.
NJET!Viimeinen postaus tähän perjantaitojckiin tänä perjantaina.
Meillä yks tyyppi kerran.. öh.. öö, tota.. no en muista ihan tarkkaan, mutta joltakulta lähti pää irti ja kesä oli kaikkien aikojen!Meillä yksi tyyppi veti pään täyteen hamppua ja lainasi kaverikessulta natsat. Kyllä sitä naur...eiku. EI TUOMMOISTA TAPAHTUNUT!!!!1 HAJAANTUJAA!!!
Todellakin. Väsyttää taas ihan saatanasti.Siitä huolimatta olisi ollut mukavampi jäädä nukkumaan.
Voimia tilaisuuteen.Perjantai ja äidin siunauspäivä.
No, parempi saada se alta pois.
Olikos nuo ne Salman Rushdien kuuluisat Saatanalliset säkeet?Todellakin. Väsyttää taas ihan saatanasti.
Ei ole helppo päivä, mutta sen jälkeen helpottaa. Uskon niin.Perjantai ja äidin siunauspäivä.
No, parempi saada se alta pois.
Ei niin, mutta sanoisin että surutyö alkaa vasta nyt kun käytännän kiireet ja ensishokki jättävät.Ei ole helppo päivä, mutta sen jälkeen helpottaa. Uskon niin.
Voimia päivääsi.
Kuten aamuinen lämpötilakinTälläkin viikolla tuli perjantai. Se on oikeus ja kohtuus.
Minä kävin jo eilen.Pitäis mennä verikokeisiin.