Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Oikein coolia perjantaita. Aamu alkoi mitalipallilla. Eilen ansaitulla.
Kyllä suomipoika näytti jenkkien rinnalla niin ujolta vaalealta reppanalta. :)

Lunssila

Well-known member
Vanhojen tanssit tänään. :x

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Perjantai on taas kerran saapunut luoksemme, hieman salavihkaa, seuratessamme olympiaurheilua.

Hyvää ja raikasta perjantaita kaikille forumisteille.

Tuokoon tänäisen perjantai-illan viime hetket voiton Amerikasta olympialaisessa jääkieko-ottelussa.

Zzzzzzzz!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Perjantai!

Huomenta Suomi. Taas urheillaan. Kiira Korpi hoiti oman osuutensa hienosti. Odotellaan Laura Lepistöä ja häneltäkin nappisuoritusta. :ahem:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Toivotaan, että menee hyvin. Itse kyseisen operaation olen myös käynyt läpi, tosin todennäköisesti eri syystä, ja voin sanoa, että pahinta on kuntoutuminen ja ne pari viikkoa operaation jälkeen. Sitten, kun alat pikkuhiljaa tuntea "voimien" ja ennen kaikkea luottamuksen jalan ja polven normaaliin käyttöön, ole varovainen.

Tietenkin itselläni oli kyseessä tapaturma, joten sinulla saattaa olla erilainen operaatio ja varmaan onkin. Nuo kuitenkin pätevät aika lailla kaikkiin jalkaleikkauksiin.

Niin, ja onnea matkaan. :thumbup:

Lugera

Well-known member
Oikein hyvää huomenta myös minulta teille kaikille foorumilaisille ...

:cool:

Knoukka

Well-known member
Jahas. Reilun tunnin päästä nelostielle ja stadia kohden. Soitelkaahan jos ootte joku samalla taipaleella. Homokahvit.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jahas. Reilun tunnin päästä nelostielle ja stadia kohden. Soitelkaahan jos ootte joku samalla taipaleella. Homokahvit.
En pysty, en kykene. Olen estynyt. Eri taipaleella, ei tietoa numerosta ja kahvilajikaan ei ole oikea. Siispä ihan vaan hyvää ja turvallista matkaa! :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Muutaman tunnin päästä minäkin painun tien päälle. Täytyy aurinkolasit ottaa mukaan. Upea ilma.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toivotaan, että menee hyvin. Itse kyseisen operaation olen myös käynyt läpi, tosin todennäköisesti eri syystä, ja voin sanoa, että pahinta on kuntoutuminen ja ne pari viikkoa operaation jälkeen. Sitten, kun alat pikkuhiljaa tuntea "voimien" ja ennen kaikkea luottamuksen jalan ja polven normaaliin käyttöön, ole varovainen.

Tietenkin itselläni oli kyseessä tapaturma, joten sinulla saattaa olla erilainen operaatio ja varmaan onkin. Nuo kuitenkin pätevät aika lailla kaikkiin jalkaleikkauksiin.

Niin, ja onnea matkaan. :thumbup:
Taitaa olla leikkaus nro 12-13 tämä.:eek:

Kovin toipuminen oli ristisideleikkauksesta. Puol vuotta meni.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.