Lugera
Well-known member
8/8 ainakin täällä Hämeenlinnassa päin... :thumbdownMuutaman tunnin päästä minäkin painun tien päälle. Täytyy aurinkolasit ottaa mukaan. Upea ilma.
8/8 ainakin täällä Hämeenlinnassa päin... :thumbdownMuutaman tunnin päästä minäkin painun tien päälle. Täytyy aurinkolasit ottaa mukaan. Upea ilma.
Bileet! Viinaa ja kaljaa!Tänään sitten hakemaan valmistumispaperit kera viimeisen kouluaterian.
Suomen jäkisjoukkue varmaan sitten voiton illalla tultua omistaa sen minulle:ahem: Meinasin käydä pikku näkäräistä, 7desin Tasavallan nyt ainaskin.Bileet! Viinaa ja kaljaa!
Tänään on kyllä parin näkäräisen paikka. :ahem:Suomen jäkisjoukkue varmaan sitten voiton illalla tultua omistaa sen minulle:ahem: Meinasin käydä pikku näkäräistä, 7desin Tasavallan nyt ainaskin.
Kauhean nopeita on leikkaukset näemmä. Onko hottiksia hoitsuja?8 irtopalaa poistettu polvesta. Vieressä kaveri sahaa polttopuita aika hartaasti. Ruokaakin jo sain. Vai siis leipää ja kahvia. Kyllä maistui kun edellisestä banaanista oli 15 tuntia aikaa.
Ei lähteny käyntiin? :frown:Skootteri jää tänään firman halliin! JE! JE!
Perillä ja käyty kaupassa. Olipa tylsä siivu. Hyvässä kelissä sai ajaa, paitsi stadissa kadut kun pottupeltoja. Lumitilanne ei oo ainakaan parantunut viikossa. Nyt tirsat, sit mietintä päälle.Jahas. Reilun tunnin päästä nelostielle ja stadia kohden. Soitelkaahan jos ootte joku samalla taipaleella. Homokahvit.
Turunkin keskustassa on pottupeltoimaisuutta havaittavissa. Tiekarhuja tarvittais.Perillä ja käyty kaupassa. Olipa tylsä siivu. Hyvässä kelissä sai ajaa, paitsi stadissa kadut kun pottupeltoja. Lumitilanne ei oo ainakaan parantunut viikossa. Nyt tirsat, sit mietintä päälle.
Kuinkas sattuikaan. Vastaavansorttinen, mutta ilmeisesti laajempi ongelma on täällä kustannuspaikalla ja se aiheuttaa minulle ylimääräistä kaaosta.Ei nukuta. Nyt alkaa imurointi, lattioiden ja vessojen pesu. Takka palaa jo. Katosta puuttuu eristeet 5 neliön alalta ilmastointiputkirikon takia, joten kämppä on holotna.
Joku perkelee idiootti oli polkassut putken liitoksen rikki ja vedet valunut välikattoon. Eilen kuivattu ja maanantaina tulee uudet villat.:mad_old:
Onneksi mulle ei koskaan satu mitään ikävää.
Mullakin on saikku puolivälissä. Ens viikko vielä hoidellaan ja kuntoutetaan polvea, sitten paanalle ja HANAA!!Yhdeksän päivän viikonloppu alkaa tänään! Tsajajaja!
Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos hiihto kulkee nopeasti?:doubtful:Hiihtolomaa vielä 3 minuuttia jäljellä. Liian nopeasti meni. :nope:
Onnea Mauri Anterolle, joka näki Helga-neidin kylvyssä!M. A. Numminen täyttää 70 vuotta
Kuva: Mika Kanerva
Monitoiminen muusikko M. A. Numminen täyttää tänään perjantaina 70 vuotta. Numminen on rakastettu lasten viihdyttäjä, swing-iskelmien tulkitsija, suomenkielisen rockin pioneeri ja avantgarden esitaistelija.