kouvotsvoni
Banjottu
Eilen viimeksi ajoin. On minulla toinenkin juttu, mikä on pääsyy siellä käyntiin. Päässä ei kuitenkaan vikaa..kummassakaan.Vellu sanoi::thumbdown
aja viiksesi.
Eilen viimeksi ajoin. On minulla toinenkin juttu, mikä on pääsyy siellä käyntiin. Päässä ei kuitenkaan vikaa..kummassakaan.Vellu sanoi::thumbdown
aja viiksesi.
Hurja parrankasvu sulla ;-)kouvotsvoni sanoi:Eilen viimeksi ajoin. On minulla toinenkin juttu, mikä on pääsyy siellä käyntiin. Päässä ei kuitenkaan vikaavikaavikaavikaavikaavikaavikaavikaa..kummassakaan.
Viiksistähän minä menen valittamaan.Vellu sanoi:Hurja parrankasvu sulla ;-)
Onko se tuntoherkkyys ns.taplittaista kun niissa kengissa on ne nappulat?K.Yrjola sanoi:Mun vasen kulmakarvaosio, elikkäs se alue on ihan tunnoton ku siitä katkes hermoradat kun mua potkastiin päähän futiskengällä.
Ei siinä oo minkäänlaista tuntoa, ei herkkyydellä eikä ilman.lara sanoi:Onko se tuntoherkkyys ns.taplittaista kun niissa kengissa on ne nappulat?
Pelkän naaman vilkaisu luulisi riittävän lähetteeseen Upsalaan. Ja burbbi mukaan!kouvotsvoni sanoi:Tunnin päästä lekurille. Ei ollut tulehdusarvot koholla tai kuumetta. Viiksistäkään ei hoitsu osannut sanoa mitään.
Kainaloitani kyllä kopeloi.. Eikä siltikään löytänyt vikaa.jupla sanoi:Pelkän naaman vilkaisu luulisi riittävän lähetteeseen Upsalaan. Ja burbbi mukaan!
:eek!: mika onni! voit siis nyppia kulmakarvasi tuntematta mitaan!K.Yrjola sanoi:Ei siinä oo minkäänlaista tuntoa, ei herkkyydellä eikä ilman.
Voi olla ettei K.Y edes ymmärrä kuinka onnekas hän onkaan... :doubtful:lara sanoi::eek!: mika onni! voit siis nyppia kulmakarvasi tuntematta mitaan!
*juoksee tennarinpohjat vilkkuen kohti potkupallo kenttaa*
Voi olla joo.burb sanoi:Voi olla ettei K.Y edes ymmärrä kuinka onnekas hän onkaan... :doubtful:
Voi olla olemattakin.K.Yrjola sanoi:Voi olla joo.
Teitkö sisääntulon tyylipuhtaasti syöksyen ?Olga sanoi:NYT alkaa kello näyttää siltä, että minäkin suunnistan kohti kotipesää. :ahem:
Onni on herätä aamulla ja huomata, että vielä on aikaa nukkua.:ahem:Olga sanoi:Me ollaan samixii. :thumbup:
Viime yönä heräsin ja huokailin, että en millään jaksa valvoa. Sitten hoksasin, että ei vielä tarvinnutkaan jaksaa. Kello olikin vasta vartin yli kolmen. Tuntuipa ihanalta mennä vielä takaisin nukkumaan.