Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Näin on, ja viikon hommat tehty, täytyy vaikka tehdä ens viikon juttuja niin ei hommat silloinkaan paina.:)

Asiakirjoittaja

New member
Moi, olen uusi asiakirjoittaja ja tulin tänne nostamaan tasoa.

Itse ketjun aiheeseen liittyen, vietän tämän perjantain oluen ja ehkä television parissa, lisäksi asiakirjoittelen eri keskustelupalstoille.

juhni

Banned
Perjantai on viikon paras päivä! :ahem: Harmi, että sitä päivää sanotaan 13. päivä epäonnenpäiväksi. Seuraavan kerran epäonnenpäivä on kesäkuussa. Jotkut perjantait eivät ole hyviä, mutta suurin osa on. :)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Perjantai on taas, mutta ... Edessä on tehokasta työaikaa yhden työpäivän verran ja lisäksi kaksi kokousta; tänään 4 tuntia ja huomenna 7 tuntia. Onnellisuutta täydentää se, että 'pääsin' sihteeriksi tuohon seitsentuntiseen. :eek:

juhni

Banned
Jee!! Tänään on perjantai, viikon paras päivä. Meneepä aika nopeasti.

72

Well-known member
Siivottavaa olis, mutten jaksa tänä perjantaina.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Perjantai!

Taas on perjantai ja kaiken lisäksi 13. päivä. Päivä alkoi oikein mukavalla yllätyksellä. :thumbup:

Hyvää perjantaita ja viikonloppua kaikille!

Örfil

Guest
Kiitos ja samoin! Yleensä perjantai ja 13. päivä ovat menneet oikein hyvin. Toivottavasti tämänkin kerran :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Joo.. mulla olis tänään viimeinen fysioterapeutin vastaanotto.. Toivottavasti saan juoksuluvan.. :thumbup:

Joni

Well-known member
Haha onpas ollu kova meno aikoinaan tän sivun alussa. :D

Estate

Well-known member
Lauantaina ja sunnuntaina töitä, joten enpä taida kovin hurjiin perjantaifiilistelyihin tänään ryhtyä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.