Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Joni sanoi:
Tosin nyt ei tota vaan tätä:

:ahem:

Nojooh en oo ees viel ottanu mitää. Jospa siin klo 20 ottais muutaman mut huomenna vasta kunnon bileet mutta vittumaista säätä luvassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Onneksi on perjantai. Vettä sataa ja väsyttää ihan tautisesti.
Huomenna nukun ainakin kuuteen. :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itsekin nukun huomenna kuuteen, jolloin alkaa olympialaisten maantiepyöräily. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itsekin nukun huomenna kuuteen, jolloin alkaa olympialaisten maantiepyöräily. :ahem:
Pistin tallennukseen, jos vaikka nahka pysyy kauemmin munan päällä. Mutta luulen että viim. klo 7 on pystyssä äijä (ja muna kusihädästä).:eek:

Laatikkokauha

Well-known member
Viimeinen lomaperjantai :<

Muutama postilähetys piti käydä noutamassa, ja sitten olen töllöttänyt töllöä ja odottanut ydinpommien putoamista naapuriin. Normiperjantai siis :cool:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olen ollut juomatta viime viikolla seuraavasti:
Sunnuntai: Ei olutta
Maanantai: Ei olutta
Tiistai: Ei olutta
Keskiviikko: 3 kpl 0,33 L Karhu III:sta
Torstai: Ei olutta
Perjantai: ... :idea:
Lauantai: ... :eek!::rolleyes::ahem::alppu:

Yritän tässä päästä irti pahasta tavasta ottaa arki-iltaisinkin 1-3 olutta. Toinen juttu on noi viikonloput. On täysin omiin tapoihin iskostunut se, että pe ja la TÄYTYY juoda. Pelkään muuten, että kadun sunnuntaina, kun ois ollu viikonloppu eikä töitä, enkä käyttänyt aikaa hyväkseni juomiselle. Perusannos ennen vapaapäivää on 6-10 olutta. Palkintohan noi oluet on siitä, että on päässyt taas viikon läpi elämässä eteenpäin...

Tuntuu vaan, että vähintää pitäisi, mutta jos nyt alottais hommat tosta arkijuomsiesta. Saas nähdä miten käy, kun alkaa tulla taas pimeää. :idea:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.