Perjantain arvauskilpailu

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Kuka foorumilainen on kyseessa?

Viiden pisteen vihje.Tama on vaikea ja patee muihinkin kuin itse arvattavaan:

"Todennakoisesti ylipainoinen. Jauhanut samassa firmassa samaa paskaa viimeiset kymmenen vuotta. Toivoo ylennysta kuitenkaan sita saamatta. Firma ei voi antaa potkuja koska on huonekalun asemassa. Imee pomojen persetta pikkujoulussa. Rukoilee kolutuspaivia firmalta koska alyllinen kapasiteetti ei riita siihen, etta viitsisi itse kirjasta lukea. Naisia on ollut muutama mutta kaikki lahteneet latkimaan."

Tiedoksi. Vastaus ei ole Timo Toikki. Tamaa pitaa tehda heti selvaksi koska duunissa ei ole pottaa ja en viitsi kusta housuihin. Taalla myoskin paheksutaan huutonaurua niin eliminoidaan tama heti.

Nyt kaikki arvuuttelemaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Muuten sopis muhun mutta ei mulla noin montaa naista oo ollut. Ja ainakaan aamulla tää viimeisin ei ollu lähtenyt lätkiin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Teillä selvästi on asiasta parempaa tietoa. Täältä työmatkalta käsin moista on hankala tarkastaa ennen huomisiltaa.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Kolmen pisteen vihje:

Yrittanyt nousta arkkitehdiksi viimeiset 8 vuotta mutta Hankenin nortit ajavat surutta ohi. Han joutuu noyrtymaan lammasmaisesti naiden komenteluun ja elattelee toiveita siita, etta viela tulevaisuudessa hanenkin 'naytot' huomataan.

Kukapa mahtaa olla kyseessa?
 
Ylös