Vitun luuseri.Omalta osaltani tämä keskustelu on nyt tässä.
Oli. Siitoin on kuollut kahdeksan vuotta sitten. Nykyään Suomessa ei liene olemassa noin näkyvää uusnatsismia? Onneksi.Mä luulin noita videoita vitsiksi, mutta näköjään tuommoinen paskasakki on suomessa olemassa.:dunno:
Pellejä nuo jätkät oli, ei mitään muuta.Oli. Siitoin on kuollut kahdeksan vuotta sitten. Nykyään Suomessa ei liene olemassa noin näkyvää uusnatsismia? Onneksi.
Joskus sitä salaa toivoo että netissä voisi käydä asiallista keskustelua toisia keskustelijoita kunnioittaen, ja kyllähän sekaan sopii vaikka kevyt huumorikin, eihän siinä mitään, mutta toisten haukkuminen on kyllä todella vastenmielistä toimintaa. Sanoudun jyrkästi irti kaikesta tuollaisesta ala-arvoisesta herjaamisesta ja koska haluan osoittaa olevani parempi ihminen niin loppukaneettina peräänkuulutan suvaitsevaisuutta.Vitun luuseri.
Oli.Itse muistan viime linnan kutsuista oikeastaan vain tilanteen, jossa huusseista tunnetuksi tulleen naisen ulkomaalainen kavaljeeri riehui itsensä putkaan jatkoilla.
Joten osaako joku parempimuistinen selventää, oliko viime linnan kutsuilla homoja/lesboja jotenkin selvästi enemmän paikanpäällä kuin mitä heitä keskimäärin yhteiskunnasta löytyy suhteessa heteroihin? Että onko näissä Oinosten itkuvirsissä mitään perusteita..
Entä "täytyykö" kadettien suostua tanssittamaan jos mies tulee kysymään kavaljeeriksi?:ahem:
Olisi mielenkiintoista saada tietää, notta keitä forumisteja kuvittelet tai rinnastat tuohon videon porukkaan?Kyllä tonne pari forumistia ihan sujuvasti voi mukaan kuvitella!
Mä olen selkeesti toi, joka on ajassa 0:32 toi vasemmanpuoleinen katsojan silmistä päin laskettuna.Olisi mielenkiintoista saada tietää, notta keitä forumisteja kuvittelet tai rinnastat tuohon videon porukkaan?
Riittää että ne tietää ite.Olisi mielenkiintoista saada tietää, notta keitä forumisteja kuvittelet tai rinnastat tuohon videon porukkaan?
*tietää ite*Riittää että ne tietää ite.
Luultavasti Oinonen itse on ainoa, joka uskoo että Oinonen on oikeasti loukkaantunut. Oikeesti Oinonen on peloissaan ja hämillään, mutta ei Oinosena voi sellaisia tunteita tunnustaa. Siksi Oinonen on loukkaantunut, mutta Oinoselle itselleen koska Oinonen itse ei ketään niin kiinnostanut, että olisi Oinosen tanssiin kutsunut. Oinoselle olisi nyt parasta, että joku kutsuisi Oinosen tanssii, josta Oinonen jo loukkaantumisellaan kieltäytyi. Surullisinta Oinoselle olisi, että kukaan ei Oinosta tanssiin kutsuisi, jolloin Oinosen kieltäytyminen menisi aivan hukkaan. Pitäkää tunkkinne, huutaa silloin Oinonen.Aiheeseen liittyen, vähän kyynisempi näkemys Oinosen loukkaantumiseen.
Jotenkin vaikea uskoa Oinosen kykenevän noin monimutkaiseen ajatteluun.Aiheeseen liittyen, vähän kyynisempi näkemys Oinosen loukkaantumiseen.
No kuinka paljon?Yllättävän paljon formulafoorumilla on vasemmistovihreitä, enpä olisi uskonut.
Poistin mieliksesi ekan virkkeen, jottet voisi uudestaan takertua siihen.No kuinka paljon?
Ok.Poistin mieliksesi ekan virkkeen, jottet voisi uudestaan takertua siihen.