Örfil
Guest
Totta kai, he ovat aina oikeassa "yleisine hyväksyttyine mielipiteineen". Niin töissä kuin koulussa.Mä vielä veikkaan, että nämä hyvät ihmiset vastustavat 99 %'sesti koulu- ja työpaikkakiusaamista.
Totta kai, he ovat aina oikeassa "yleisine hyväksyttyine mielipiteineen". Niin töissä kuin koulussa.Mä vielä veikkaan, että nämä hyvät ihmiset vastustavat 99 %'sesti koulu- ja työpaikkakiusaamista.
Aivan uskomatonta, miten presidentti Muumimamma meni taas töppäämään. Rinnastaa nyt yhden Suomen eniten ääniä saaneen puolueen kannattajat rasisteiksi (vailla mitää faktapohjaa)?!Tamperelainen PS-varavaltuutettu ehdotti Facebookissa että kaikki punavihreät tulisi lahdata vuoden 1918 tyyliin.
Odotan Mangelon pollia siitä, tulisiko minut tai Facebook asettaa syytteeseen.
Eikä ilmeisesti ateistejakaanPersut ei ole rasisteja
Niinhän 99% forumisteistakin vastustaa kiusaamista, ja silti täällä ollaan jatkuvasti joidenkin hahmojen kimpussa.Mä vielä veikkaan, että nämä hyvät ihmiset vastustavat 99 %'sesti koulu- ja työpaikkakiusaamista.
Vaikka saatiinkin Halosta, en silti muuttanut ruotsiin.Ei voi kun taas kerran todeta, että sen tädin suusta ei sitten mitään hyvää ole tuplakauden aikana tullut: Homoparaatikaasuisku, Mari kansan vainot ja nyt tämä. Siitä Tavja muistetaan, on se suuri onni, että vihdoin saadaan selväjärkinen presidentti Suomeen!
Mites olis käynyt jos Rehn olis valittu aikanaan?Vaikka saatiinkin Halosta, en silti muuttanut ruotsiin.
Joo, moon just tommonen.Niinhän 99% forumisteistakin vastustaa kiusaamista, ja silti täällä ollaan jatkuvasti joidenkin hahmojen kimpussa.
Ja toisekseen. Mikään ole niin suvaitsematon kuin suvaitsevainen.
EDIT: Paitsi ateisti.
Komp.Niinhän 99% forumisteistakin vastustaa kiusaamista, ja silti täällä ollaan jatkuvasti joidenkin hahmojen kimpussa.
Mä itse arvelen, että jatkuvat persujen rasismisyytökset ja muu persujen edustajien dissaaminen vain hyödyttää niitä vaaleissa.Kovasti epäilen, että tällainen jeesustelu johtaa vain vastareaktioon, koska muutostarve ei välttämättä lähde ihmisten sisältä vaan ulkoisesta (oikean ja väärän) tuputtamisesta. Siinä sitten ihmetellään, että mistä niitä Hakkaraisia ja muita tulee... vaikka ohjeita on kyllä annettu!!
Tiukka peesi tälle.Niinhän 99% forumisteistakin vastustaa kiusaamista, ja silti täällä ollaan jatkuvasti joidenkin hahmojen kimpussa.
Toimiiko myös käänteisesti? Eli kun tuo suvaitsemattomuuttaan korostetusti esiin niin onkin oikeasti vihervasemmistolainen?Mutta kyllähän se niin on, että mitä enemmän sitä omaa suvaitsevaisuuttaan pitää ITSE julistaa tahi muutoin julkituoda, niin sitä suvaitsemattomampi henkilö on yleensä kyseessä. Oikeasti suvaitsevaisen ei tarvitse julistaa, eikä korottaa itseään, kyllä sen huomaa muutenkin.
Onko se sun mielestä oikein, että yksi puolue otetaan silmätikuksi? Jos sä olet niin vitun tyhmä, että et näe ajojahtia tässä hommassa niin voi voi.Monenlaista korostelua ehtiny tulla tähänki toikkeliin.
Onko se muiden vika, jos persujen edustajista osa on umpirasisteja pölvästejä. Puhumattakaan paikallis- ja maakuntatason kylähulluista, joita todellakin on kertyny (kerätty) persujen listoille ja päässy läpi.
En mä väittänyt sellasta, mutta huomattavasti suurempi määrä niitä persuissa on, ku muissa. Sitä en tiedä, kummat on pahempi uhka Suomelle ja suomalaisille, persujen hullut vai valtapuolueiden broileritehtaasta tulevat tyhjäpäät.Ainoastaan PS:n listoilta löytyy tuommoisia.Bravo!
Kyllähän tuollainenkin korostelu jotain kertoo. En ole vielä ehtinyt analysoimaan noin pitkälle, koska suvaitsemattomuuttaan avoimesti julistavia en juurikaan tunne.Toimiiko myös käänteisesti? Eli kun tuo suvaitsemattomuuttaan korostetusti esiin niin onkin oikeasti vihervasemmistolainen?
Kysymys on lähinnä mediasta ja mun arvostus sitä kohtaan ei oo kummonen. Tuo ajojahtihan on vain vakioitunut toimintamalli ihan joka tapauksessa, mistä saadaan otsikoita ja mikä myy. Olkoot se Nykäset, tuksut, doping jnejne..Onko se sun mielestä oikein, että yksi puolue otetaan silmätikuksi? Jos sä olet niin vitun tyhmä, että et näe ajojahtia tässä hommassa niin voi voi.![]()