Persut ei ole rasisteja

Mangelo

Well-known member
Mä itse arvelen, että jatkuvat persujen rasismisyytökset ja muu persujen edustajien dissaaminen vain hyödyttää niitä vaaleissa.
Juu se on just nämä Haloset jotka ajavat rasistisesti ajattelevat oman puolueensa kannattajat äänestämään persuja. Sen sijaan että yrittäisivät perustella kannattajilleen päätöksiään ja sitä miksi maassa monella menee huonosti, syyllistämisen ja maton alta vetämisen sijaan. Mutta kun eivät osaa ja ovat itse siitä vastuussa niin on helppo vaan haukkua puuta. Ei tuolla puolueella ole enää mitään tilausta, kun ei aja mitenkään kansan etua, vaan yrittää populistisesti ja moraalivalheilla säilyttää vanhat valta-asemansa muutaman ökyjohtajan toimesta, siinä surkeasti epäonnistuen.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Yleistät ja leimaat kaikki ateistit hajun kaltaisiksi? Tuo hahmo taitaa olla isonpuoleinen poikkeus siinäkin sakissa. Kyllä sä sopisit tosiaan persujen sakkiin.
Tais osua arkaan paikkaan? Olisin tietty voinu laittaa sen edittini perään hymiön, mutta luulin, että kaikki arvaa vihjeeni. No, aivan sama. Eipä sulla oo ikinä ollu mun postauksista tai minusta mitään hyvää sanottavaa, että sikäli tuollanen kärjistyksestäni syntynyt teilaus ei varmaan olis pitäny tulla yllätyksenä.

Pyydän anteeksi markoj:iiltä ja muilta loukkaantuneilta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ei kaikkea tarvitse suvaita. Esimerkiksi rasismia, homofobiaa, sovinismia, überfeminismiä tai kiihkouskovaisuutta/uskonnottomuutta ei tarvitse. Siis näitä maailman yksinkertaiseksi mustan ja valkoisen yhdistelmäksi redusoivia ajatuskyhäelmiä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Suvaitsevainen ihminen taitaa olla vain myytti. Kasvoillehan tää koko touhu räjähtää jossain vaiheessa, kun vastakkain asettelulla ei ole mitään hyvää ikinä saatu aikaan. Ristiretkistä lähtien.

markoj

Custom User
Tais osua arkaan paikkaan? Olisin tietty voinu laittaa sen edittini perään hymiön, mutta luulin, että kaikki arvaa vihjeeni. No, aivan sama. Eipä sulla oo ikinä ollu mun postauksista tai minusta mitään hyvää sanottavaa, että sikäli tuollanen kärjistyksestäni syntynyt teilaus ei varmaan olis pitäny tulla yllätyksenä.

Pyydän anteeksi markoj:iiltä ja muilta loukkaantuneilta.
En mä luokittele itteeni ateisitiksi enkä oikein miksikään muuksikaan tolla saralla. Ei mulla oo koskaan tullu varsinaista tarvetta määritellä itteeni tossa asiassa. Siten ois kovin outoo, jos mä tosta ottasin itteeni.

Mä en oikeen käsitä sitä, että sua tympii kunnollisen ja asiallisen keskustelun puute ja aloitat ite kommentoinnin jopa huumorimielessä yli vedetyllä kärjistyksellä/yleistyksellä. Ymmärtäsin jos tarkotus oli sabotoida tai häiritä keskustelua.

Toi loppu sitte... Mitä vittua, tekis mieli kysyä. Joskus vuosia sitte sätissä poristiin enemmänki, enkä mä sen jälkeen muista hirveesti sulle edes kommentoineeni. Nyt en oikeesti hoksaa tai tiedä mistä on tommonen käsitys sulle tullu. Pistäs privaa, tai jotain.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voisiko millään olla, että media on PS vastainen? Hakkaraisen ajojahti omasta mielestäni on mennyt naurettavuuden puolelle.
Että media painosti lailla Alonson persun kirjoittamaan Facebookin lahtaustuomiota punavihreille? JepJep...

Yhtä lailla media riemastui Pekkarisen "ryntäistä", että aika heikkoa tässä on höpistä jostain ajojahdista, kun se porukka itse töppäilee vähän väliä.

Eikös joku ehdotellut Kreikkaan sotilasjunttaa? Vai oliko sekin vaan median ajojahtia?

Mangelo

Well-known member
Ei kaikkea tarvitse suvaita. Esimerkiksi rasismia, homofobiaa, sovinismia, überfeminismiä tai kiihkouskovaisuutta/uskonnottomuutta ei tarvitse. Siis näitä maailman yksinkertaiseksi mustan ja valkoisen yhdistelmäksi redusoivia ajatuskyhäelmiä.
Tarvitseeko maahanmuuton järjestämistä veronmaksajien rahoilla suvaita? Tarvitseeko suvaita poliittista vastustajaansa suvaitsematonta poliittista vastustajaa?

Vaan kyllähän sen tietää miksi nämä haluavat tuoda mustia miehiä afrikasta...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Haloskan ja Mossen mielestä vissiin vasureissa, tai tarkemmin sanottuna demareissa ja heidän kannattajissaan ei ole rasismista ja syrjinnästä tietoakaan :eek:
Vittuako sä pälli tiedät mun mielipiteistä?

Tein toikin kun sä olit sulkenut sun täydellisen hutikuti ja oma maali toikin lähinnä vittuiluna sun helvetin huonolle älynväläykselle. No minkä teet jos ei älli riitä kuin juoksemaan pitkään. :p

Archie

Well-known member
Mutta mikä taho on oikea määrittelemään nämä ei-suvaittavat ajatuskyhäelmät? Tai miten määritellään että mikä oikein tai väärin?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Että media painosti lailla Alonson persun kirjoittamaan Facebookin lahtaustuomiota punavihreille? JepJep...

Yhtä lailla media riemastui Pekkarisen "ryntäistä", että aika heikkoa tässä on höpistä jostain ajojahdista, kun se porukka itse töppäilee vähän väliä.

Eikös joku ehdotellut Kreikkaan sotilasjunttaa? Vai oliko sekin vaan median ajojahtia?
Sä et muistaakseni FB:tä käytä, joten kerron sulle että siellä kirjoitetaan viestejä usein vitsillä. Itse harrastan sitä, kuten myös monet kaverit. FB ei ole mikään totuuden torvi.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Yks perustavanlaatuinen puute tässä rasisti-maahanmuuttajat -keskustelussa pistä silmään eli se, että tähän osallistuvissa ei oo yhtään rasistia eikä yhtään maahanmuuttajaa.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Yks perustavanlaatuinen puute tässä rasisti-maahanmuuttajat -keskustelussa pistä silmään eli se, että tähän osallistuvissa ei oo yhtään rasistia eikä yhtään maahanmuuttajaa.
Mikä määrittelee rasismin? Olenko rasisti jos en halua verorahojeni menevän sossun rahoilla eläville ulkomaalaisille joilla ei ole tarkoitus edes tehdä töitä. Olenko rasisti, koska haluan että meidän omista kansalaisista pidetään ensin huolta (vanhukset) kuin aletaan heittelemään rahaa (mitä ei kohta enää ole) ulkomaalaisille sossupummeille?

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Mä rasistisine ajatuksineni en osallistu keskusteluun mut helevatin mukava tätä on lukee.:tongue:

Jatkakaa...

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Täällähän on hyvä meininki ja mä oon ollu jossain vitun lenkillä.