Tais osua arkaan paikkaan? Olisin tietty voinu laittaa sen edittini perään hymiön, mutta luulin, että kaikki arvaa vihjeeni. No, aivan sama. Eipä sulla oo ikinä ollu mun postauksista tai minusta mitään hyvää sanottavaa, että sikäli tuollanen kärjistyksestäni syntynyt teilaus ei varmaan olis pitäny tulla yllätyksenä.
Pyydän anteeksi markoj:iiltä ja muilta loukkaantuneilta.
En mä luokittele itteeni ateisitiksi enkä oikein miksikään muuksikaan tolla saralla. Ei mulla oo koskaan tullu varsinaista tarvetta määritellä itteeni tossa asiassa. Siten ois kovin outoo, jos mä tosta ottasin itteeni.
Mä en oikeen käsitä sitä, että sua tympii kunnollisen ja asiallisen keskustelun puute ja aloitat ite kommentoinnin jopa huumorimielessä yli vedetyllä kärjistyksellä/yleistyksellä. Ymmärtäsin jos tarkotus oli sabotoida tai häiritä keskustelua.
Toi loppu sitte... Mitä vittua, tekis mieli kysyä. Joskus vuosia sitte sätissä poristiin enemmänki, enkä mä sen jälkeen muista hirveesti sulle edes kommentoineeni. Nyt en oikeesti hoksaa tai tiedä mistä on tommonen käsitys sulle tullu. Pistäs privaa, tai jotain.