Pieni diilauspyyntö

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Yritän muistaa katsoa, kun seuraavan kerran käyn kaupassa, josko täältä tuommoista löytyisi.

Ostanko saman tien 100kg vaiko riittääkö vähemmän?
Teepussi taitaa keskimäärin painaa sellaiset 2 g, joten 100 kg juomiseen yksin ei loppu elämänikään taitaisin riittää. Kuvaan astuvat toki myös säilyvyyskysymykset. Toisaalta olen niin vakuuttunut tämän tuotteen kysynnästä, että laitetaan vaan. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Miksi just tasan 100kg ,eikä 107kg.
En osaa kuule yhtään sanoa, olin nimittäin siinä määrin sokaistunut lauseista "voisitteko kenties auttaa puutteesta kärsiviä naisia", "mahdollisuus päästä käsiksi tähän ihanuuteen" sekä ennenkaikkea "olisiko mitenkään mahdollista saada jaettua sitä meillekin", että moinen yksityiskohta tuntui yhtäkkiä jotakuinkin mitättömältä :frank:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En osaa kuule yhtään sanoa, olin nimittäin siinä määrin sokaistunut lauseista "voisitteko kenties auttaa puutteesta kärsiviä naisia", "mahdollisuus päästä käsiksi tähän ihanuuteen" sekä ennenkaikkea "olisiko mitenkään mahdollista saada jaettua sitä meillekin", että moinen yksityiskohta tuntui yhtäkkiä jotakuinkin mitättömältä :frank:
Näinpä. Itse olen paikallisella huoltsikalla juuri pöllimässä hyvin laskeutuneita ruusunmarja-vadelma teepusseja. Sain kaksi. Lähden viemään niitä S.A:lle. Nypon-hallon. Hapon-nyllon. Tsipadipa.
 
Ylös