Pieniä harmittavia asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sit olis vielä yks....mut se on kyllä niin pikkujuttu etten mä sitä viitti kertoa.

Minua harmittaa (lievästi sanottuna), kun joskus sattuu sellainen ostoskärri, joka puoltaa hemmetisti tai sitten sen toinen eturengas 'vemputtaa' ja pitää karmeeta räpätystä. Sellaisilla ostoskerroilla ei juuri heräteostoja tehdä. :mad_old:

Olga sanoi:
Minua harmittaa (lievästi sanottuna), kun joskus sattuu sellainen ostoskärri, joka puoltaa hemmetisti tai sitten sen toinen eturengas 'vemputtaa' ja pitää karmeeta räpätystä. Sellaisilla ostoskerroilla ei juuri heräteostoja tehdä. :mad_old:

Luonnollisesti tommonen ostoskärry satutu kohdalle JUST SILLON kun on tulossa puoli sukua kylään ja edessä on lisäksi kolme pyhäpäivää!!! :doubtful: :doubtful: :doubtful:

OoPee sanoi:
Luonnollisesti tommonen ostoskärry satutu kohdalle JUST SILLON kun on tulossa puoli sukua kylään ja edessä on lisäksi kolme pyhäpäivää!!! :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Anteeksi, että naurattaa. :D :D :D Minä tormailin sellaisella jouluruuhkassa milloin minkäkin hyllyn kylkeen. :mad_old:

Kauppareissulla unohtaa että kahvia pitäs ostaa. :jaska:

OoPee sanoi:
Sekä lisäksi yksi tai kaksi väsynyttä tenavaa, jotka eivät jaksa omin jaloin kulkea kaupassa...:jaska:

...juu ja sanomattakin selvää, että itse on myös väsynyt.

Olga sanoi:
Entä jos kokeilisit tehdä sen @ vasurilla Ctrl+Alt+2 Itsekin ennen kurkottelin AltGRia. :thumbup:

Ehkäpä tuo vähän helpottaa - kaksisormijärjestelmää jos käyttäisi niin tuo ei olisi ongelma mutta kymmentä sormea sovittaessa tulee helpommin virheitä merkeissä joiden kirjoittaminen vaatii kikkailua.

Olga sanoi:
Anteeksi, että naurattaa. :D :D :D Minä tormailin sellaisella jouluruuhkassa milloin minkäkin hyllyn kylkeen. :mad_old:

Soon järkyttävää. Ihan sama mitä teet ja mihin työnnät, mutta se kärry ohjautuu just tarkkaan oman tahtonsa mukaan hitaasti mutta varmasti kohti huolellisesti pyrämiidiasetelmaan kasattuja tarjoussäilyketölkkejä :eek!:

Sam sanoi:
Mutta tuota vartenhan on olemassa naapurit, jotka tarjoavat päiväkahvit seuran lisäksi:thumbup:

Tietämäni perusteella en ole kovinkaan kiinnostunut naapureideni päiväkahviseurasta. :doubtful: :thumbfh:

OoPee sanoi:
Soon järkyttävää. Ihan sama mitä teet ja mihin työnnät, mutta se kärry ohjautuu just tarkkaan oman tahtonsa mukaan hitaasti mutta varmasti kohti huolellisesti pyrämiidiasetelmaan kasattuja tarjoussäilyketölkkejä :eek!:
Onneksi meidän lähikaupoissa ei moisia ole. Varmasti olisi joskus kolahtanut, joko minun toimestani tai sitten lasten.