Pieniä harmittavia asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.

Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.

Eilen kaupassa käydessäni tuli mieleen, että pitänee katsoa onko Alepassa nelosjuomia. Olihan siellä jotain. En ostanut. Virostakin toin lauantaina laatikollisen kolmosvahvuista olutta :frown:

Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.

Viimeksi muokattu:
Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.

12 kpl. 2,32€ kipale pantteineen Prismassa. Melko hintava 1€ bissetölkkiin verrattuna. Mutta onneks nuoriso on niin varoissaan, että ne juo kauppojen lonkerot loppuun alta aikayksikön.

No onko reilu 2 euroa paljon?

Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.

Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.

No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.

No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.

Juu. Itse en juo päihtymistarkoituksissa olusia. Jos pitää punssia ottaa 'lääkkeeksi' niin, varmaan vahvojen viinojen juonti on edullisinta? Reilun kympin on viinapullo 0,33l

Jos keskikaljaan tai muihin virvoitusjuomiin vertaa, niin on se. Ainakii mun mielestä.

Viimeksi muokattu:
Tarvis: Discmania: PD, FD, TD2, P2, MD3. Innova: Daedalus, Nova XT. Dynamic Discs: Trespass, Thief, Escape, Suspect, Gavel. Discraft: Meteor. Latitude 64: Mercy soft ja Medium.

Noilla pääsis alkuun.:o
Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?