Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos mulla on sinne päin muutakin asiaa. Ehkä ennen vuotta 2080 voi hyvinkin olla.
Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.
No onko reilu 2 euroa paljon?
Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.
Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.
No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.
No onko reilu 2 euroa paljon?
Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.
Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.
Minulla olisi lainata kiekkojaLompakko tykkää kun joutuu käymään kaupassa.
Minulla olisi lainata kiekkoja![]()
Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?Tarvis: Discmania: PD, FD, TD2, P2, MD3. Innova: Daedalus, Nova XT. Dynamic Discs: Trespass, Thief, Escape, Suspect, Gavel. Discraft: Meteor. Latitude 64: Mercy soft ja Medium.
Noilla pääsis alkuun.![]()
Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?
Pitäisikö minun ottaa kokoelmasta kuva, kun en noiden päälle itse niin ymmärrä perusasioita enempää.Ei toki. Bägissä on 27 kiekkoa ja sen lisäksi reilu 30 varalla ja/tai eri tarkoituksiin.