Pieniä harmittavia asioita

Sijainti
Oslo
No sit olis vielä yks....mut se on kyllä niin pikkujuttu etten mä sitä viitti kertoa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minua harmittaa (lievästi sanottuna), kun joskus sattuu sellainen ostoskärri, joka puoltaa hemmetisti tai sitten sen toinen eturengas 'vemputtaa' ja pitää karmeeta räpätystä. Sellaisilla ostoskerroilla ei juuri heräteostoja tehdä. :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Minua harmittaa (lievästi sanottuna), kun joskus sattuu sellainen ostoskärri, joka puoltaa hemmetisti tai sitten sen toinen eturengas 'vemputtaa' ja pitää karmeeta räpätystä. Sellaisilla ostoskerroilla ei juuri heräteostoja tehdä. :mad_old:
Luonnollisesti tommonen ostoskärry satutu kohdalle JUST SILLON kun on tulossa puoli sukua kylään ja edessä on lisäksi kolme pyhäpäivää!!! :doubtful: :doubtful: :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Luonnollisesti tommonen ostoskärry satutu kohdalle JUST SILLON kun on tulossa puoli sukua kylään ja edessä on lisäksi kolme pyhäpäivää!!! :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Anteeksi, että naurattaa. :D :D :D Minä tormailin sellaisella jouluruuhkassa milloin minkäkin hyllyn kylkeen. :mad_old:

Observer

Well-known member
Kauppareissulla unohtaa että kahvia pitäs ostaa. :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Sekä lisäksi yksi tai kaksi väsynyttä tenavaa, jotka eivät jaksa omin jaloin kulkea kaupassa...:jaska:

...juu ja sanomattakin selvää, että itse on myös väsynyt.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Observer sanoi:
Kauppareissulla unohtaa että kahvia pitäs ostaa. :jaska:
Mutta tuota vartenhan on olemassa naapurit, jotka tarjoavat päiväkahvit seuran lisäksi:thumbup:

Sijainti
Oslo
Olga sanoi:
Entä jos kokeilisit tehdä sen @ vasurilla Ctrl+Alt+2 Itsekin ennen kurkottelin AltGRia. :thumbup:
Ehkäpä tuo vähän helpottaa - kaksisormijärjestelmää jos käyttäisi niin tuo ei olisi ongelma mutta kymmentä sormea sovittaessa tulee helpommin virheitä merkeissä joiden kirjoittaminen vaatii kikkailua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Anteeksi, että naurattaa. :D :D :D Minä tormailin sellaisella jouluruuhkassa milloin minkäkin hyllyn kylkeen. :mad_old:
Soon järkyttävää. Ihan sama mitä teet ja mihin työnnät, mutta se kärry ohjautuu just tarkkaan oman tahtonsa mukaan hitaasti mutta varmasti kohti huolellisesti pyrämiidiasetelmaan kasattuja tarjoussäilyketölkkejä :eek!:

Observer

Well-known member
Sam sanoi:
Mutta tuota vartenhan on olemassa naapurit, jotka tarjoavat päiväkahvit seuran lisäksi:thumbup:
Tietämäni perusteella en ole kovinkaan kiinnostunut naapureideni päiväkahviseurasta. :doubtful: :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Soon järkyttävää. Ihan sama mitä teet ja mihin työnnät, mutta se kärry ohjautuu just tarkkaan oman tahtonsa mukaan hitaasti mutta varmasti kohti huolellisesti pyrämiidiasetelmaan kasattuja tarjoussäilyketölkkejä :eek!:
Onneksi meidän lähikaupoissa ei moisia ole. Varmasti olisi joskus kolahtanut, joko minun toimestani tai sitten lasten.