Pieniä muutos/parannusehdotuksia

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kävisikö että tähän toikkiin voisi esittää pienempiä parannusehdotuksia foorumiin liittyen? Nii ei tarttis jokasta pikkupilperöä varten perustaa omaa toikkia.

Nimittäin mulla olisi hyvin pieni ehdotus, mikä ei ole edes kovin tärkeä, mutta vähän häiritsevä.

se on tämä hymiö: :thumbup:
Jos tahdon näyttää peukkua, niin näyttäisin ennemmin tätä
kuvaa, mutta ei sitä jaksa joka kerta ottaa tuosta yläpuolelta img-tägeihin.

Tuo nykyinen thumbup - hymiö saa ainakin minussa ennemmin saman vaikutelman kuin tämä hymiö: ;)

Niin että oisko mahollista saada noille ylhäällä oleville peukkukuville oma lyhenteensä, esim : peukku: tms?

Observer

Well-known member
Sellanen että jos haluaa jälkeenpäin lisätä tekstin väliin hymiöitä niin ne tulee tuolta sivulta klikkaamalla aina koko tekstin perään vaikka kursorin laittas vilkkumaan oikealle kohdalle. Ois hyvä kun tulisivat sinne väliin. :alppu:

Stig Helmer

Banned
Jacques sanoi:

Tuo nykyinen thumbup - hymiö saa ainakin minussa ennemmin saman vaikutelman kuin tämä hymiö: ;)
Tässä onkin kyse siitä, mitä kaikki muut ihmiset ajattelevat. Vähänkään symboliikkaa ymmärtämällä näkee, että peukkuhan se on, ja ylöspäin. Nuo kasvot tuovat mukaan annoksen ihmisyyttä, joka ei ole lainkaan huono asia ihmiskasvottomassa koneiden maailmassa aikansa viettäville nuorillekaan.
Mutta ymmärrän kyllä pointtisi, sillä kys. ikonissa toinen silmä näyttää suljetulta. Pah, kyse on siitä, että etnisen tasa-arvon nimissä tuo on kätevin ratkaisumalli, kiintiöulkolainen mongolidi-poimusilmä.
:thumbup: vai oliko se nyt sitten :wink: ...

Stig Helmer

Banned
Observer sanoi:
Sellanen että jos haluaa jälkeenpäin lisätä tekstin väliin hymiöitä niin ne tulee tuolta sivulta klikkaamalla aina koko tekstin perään vaikka kursorin laittas vilkkumaan oikealle kohdalle. Ois hyvä kun tulisivat sinne väliin. :alppu:
Samaa mieltä!

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Quick Reply?

Olisiko mahdollista saada foorumille quick reply -toiminto. Eli viimeisen postin alle pieni edit box, johon voi kirjoittaa viestin ja klikata submit reply nappia. Ei siis tarvitsisi turhaan mennä erilliselle postaus-sivulle, vaan kaikki kävisi yhdellä napinpainalluksella.
Jos ei ole aikeissa kirjoittaa mitään neljän sivun raporttia, niin tuo olisi varsin oiva ominaisuus. Muilla foorumeilla olen vastaavia nähnyt.

Esimerkkinä RSC:n foorumilta ruutukuva.

Ja tältä se voisi näyttää F1-forumilla.

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Re: Quick Reply?

Jonkki sanoi:
Olisiko mahdollista saada foorumille quick reply -toiminto. Eli viimeisen postin alle pieni edit box, johon voi kirjoittaa viestin ja klikata submit reply nappia. Ei siis tarvitsisi turhaan mennä erilliselle postaus-sivulle, vaan kaikki kävisi yhdellä napinpainalluksella.
Jos ei ole aikeissa kirjoittaa mitään neljän sivun raporttia, niin tuo olisi varsin oiva ominaisuus. Muilla foorumeilla olen vastaavia nähnyt.

Kannatettava idea.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Quick Reply?

Jonkki sanoi:

Kannatetaan!

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Observer sanoi:
Se oli ainakin ennen vain Windowsin IE:n ominaissus ja tunnetusti kovat karjut eivät käytä IE:tä. Tutkin asiaa tehdessäni kotisivuilleni vieraskirjaa. Ilmeisesti juuri tämän vain Windowsissa toimivuuden vuoksi se on jätetty pois tästä versiosta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tose sanoi:
Se oli ainakin ennen vain Windowsin IE:n ominaissus ja tunnetusti kovat karjut eivät käytä IE:tä. Tutkin asiaa tehdessäni kotisivuilleni vieraskirjaa. Ilmeisesti juuri tämän vain Windowsissa toimivuuden vuoksi se on jätetty pois tästä versiosta.
Hieman ontuva selitys, koska
a) suurin os akuitenkin käyttää IE:tä ja
b) oletan ettei siitä ominaisuudesta ole haittaa muita browsereita käyttäville

Itse ainakin jäin kaipaamaan tuota samoin kuin sitä, että quote namiskan avulla tehtyyn quoteen mahtuis enemmän kuin vain yksi rivi tekstiä.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
OoPee sanoi:
Hieman ontuva selitys, koska
a) suurin os akuitenkin käyttää IE:tä ja
b) oletan ettei siitä ominaisuudesta ole haittaa muita browsereita käyttäville

Itse ainakin jäin kaipaamaan tuota samoin kuin sitä, että quote namiskan avulla tehtyyn quoteen mahtuis enemmän kuin vain yksi rivi tekstiä.
Kyllä se siinä aikaisemmassa versiossa kirjoitti muilla kuin IE:llä kuten tässä versiossa. Toi quote ja muutkin tekstin muotoilut ovat ikäviä, mutta siitä pääsee kirjoittamalla yhden välilyönnin ja sitten tekstikentään syntyneiden merkintöjen väliin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tose sanoi:
Toi quote ja muutkin tekstin muotoilut ovat ikäviä, mutta siitä pääsee kirjoittamalla yhden välilyönnin ja sitten tekstikentään syntyneiden merkintöjen väliin.
Juuri näin mäkin toki tuon "ongelman" aina kierrän, mutta mikäli se on ylipäätään mahdollista (?), niin voishan tuon toiminnon toki näppärämmäksikin viilata.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
OoPee sanoi:
Juuri näin mäkin toki tuon "ongelman" aina kierrän, mutta mikäli se on ylipäätään mahdollista (?), niin voishan tuon toiminnon toki näppärämmäksikin viilata.
Sehän oli aluksi näppärämpi, mutta jostain syystä siitä tuli tuollainen. Jos siinä olisi kursorin paikan tunnistus ja se vanha systeemi, niin tämä olisikin lähes täydellinen ohjelmisto. Ehkä tämä olisi sitten liian hyvä systeemi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tose sanoi:
Sehän oli aluksi näppärämpi, mutta jostain syystä siitä tuli tuollainen. Jos siinä olisi kursorin paikan tunnistus ja se vanha systeemi, niin tämä olisikin lähes täydellinen ohjelmisto. Ehkä tämä olisi sitten liian hyvä systeemi.
Ehkä mä sitten muistan väärin, mutta muistaaksen tällä uudella forumilla tää oli alunpitäenkin näin. Sillä vanhalla joka käytti eri softaa, toimi quotaus ja kursorinpaikan tunnistus niinkuin sen mun mielestä pitäis toimia.

Noh, nämä nyt on peanutseja eikä sillätavalla oleellisia seikkoja, mutta jos viilata haluaa, niin noi olis tietty hieno saada toimimaan niin kuin ne siellä vanhalla forumillakin toimi.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
vBulletinista on tullut kolmosversio, jonka asennan jossain vaiheessa.

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
Mllasen asetuksen...

laittais ettei tulis sähköpostiin kokoajan ilmoituksia, nys sun juttuihi ovvastattu taas... tosin onhan toi osoite täys roskapostia ettei sitä nyt ole niin paljon tullut

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Klikkaa ittes tonne User CP:hen ja sieltä valitset options ja laitat vaihtoehtoon:
Use 'Email Notification' by default? "No"

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
AJ sanoi:
Klikkaa ittes tonne User CP:hen ja sieltä valitset options ja laitat vaihtoehtoon:
Use 'Email Notification' by default? "No"
Näinhän mulla on ja on ollutkin, tähän asti ainoa tapa ettei ilmoa tullut oli pitää postilaatikko niin täynnä ettei enää sopinut.

Ei saa edes omia juttuja poistettua, mä oon vähän hidas.