Kannattaa väistää kun taivaalta sataa naisia. Ei ole niin kivaa kuin äkkiseltään luulisi...Buranaa tulee popsittua, jos on pää kipeä. Viime vuonna migreenit alkoivat vaivaamaan yli 4 vuoden tauon jälkeen, mutta kohtauksia tulee niin harvoin etten ole jaksanut uusia migreenilääkereseptiä. Burana on lisäksi tehonnut migreeniin yllättävän hyvin, kun olen ottanut pillerin heti oireiden alettua.
Kiitos palautteestanne!Jotenkin huvittavia nää, jotka ei käytä lääkkeitä kuin ehkä korkeintaan sitten jos on pää irti. Toisaalta alkoholia kyllä käytetään ja näin "ylimääräisistä aineista puhdas keho" silti altistetaan hermostomyrkylle.
Ei se nyt oikein käy.Saanko minä elää sinun puolestasi sellaista elämää kuin itse tahdon,
jos mä vastavuoroisesti annan sinun tehdä tykönäsi samoin?
Ei missään tapauksessa!Kiitos palautteestanne!
Saammeko elää sinun puolestasi sellaista elämää kuin itse tahdomme,
mikäli vastavuoroisesti annamme sinun tehdä tykönäsi samoin?
Tietäsit vaan.Onko Melinda siis ilmapölytteinen? Varmaan aika hankalaa suojautuminen.
Ei uskalla keväällä mennä ulos, kun nörtit tamppaa koko talven tärkättyjä lakanoitaan?Tietäsit vaan.
Suhteellisen säännöllisellehän tuo sitten vaikuttaa.Buranaa silloin kun on tukka kipee. Säännöllisesti en pillereitä popsi.
Tämä. Ehkä joskus kiskon panadolia kun siltä tuntuu.Ei yhdestäkään säännöllisesti. Olen terve ja allergiaton, joten ei ole syytä.
Mulle fisu kyllä maistuu...Yksi, päivän oomegat otettava pillereinä kun en ole fisumiehiä.
Toinen juttu on tietysti se monestako pitäisi....Monestako purkista tulee pillereitä (lääkkeitä/lisäravinteita/tms) napsittua?