Pilleripolli

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Kuinka monta luontaistuotepilleriä popsit päivittäin?

• 1-2

Äänet: 5 50,0%
  • 3-4

Äänet: 1 10,0%
  • 5-6

Äänet: 0 0,0%
  • 7-8

Äänet: 2 20,0%
  • 9-10

Äänet: 0 0,0%
  • >10

Äänet: 2 20,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    10
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Kyllähän se on niin, että jos on sydän paikallaan ja lapa jäässä, niin ei välttämättä tarvitse ketamiinia ravintolisänä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olihan se kieltämättä aika yllättävä kommentti.
Ei muuten oikeasti ole ketään raudankolistelijaa forumilla, joka pyrkisi kasvattamaan 'narsistisesti' lihaksia. Oma tavoite siinä kerran viikossa salilla käyntiin on kuntouttaa vasenta polvea, saada vähän ryhtiä jalkoihin ja keskivartaloon juoksuun sekä uintiin saada vähä-n lajivoimaa olkapäihin.

Ei kyllä 20-30 toiston sarjoilla lihas kasvaisikaan. Eikä tarvi.

Örfil

Guest
Ei muuten oikeasti ole ketään raudankolistelijaa forumilla, joka pyrkisi kasvattamaan 'narsistisesti' lihaksia.
Me ei olla vaan huomattu. Jäänee muiden selvitettäväksi, kuka tai ketkä semmoisia ovat.

Veikkaisin kuitenkin että se on ehkä tämä burbin mainitsema nikki Ketamiini.

Dallaran urkuri

Well-known member
Mua jaksaa ihmetyttää tuo proteiinilisien parjaaminen. "Ihan normaalilla ravinnolla pärjää." No niin pärjää, kukaan ei väitä toisin, en minä ainakaan. Kun noiden proteiinilisien syömiseen/juomiseen on just se syy, että ei ehdi treenin jälkeen istua nauttimaan sitä lihapulla-ateriaa. Ne toimivat mulla muutoin normaalin ynnä täysipainoisen ravinnon lisänä, jeesaamaan harjoittelun johdosta lisääntyneeseen proteiinintarpeeseen. Nykyään kylläkin tempaisen usein mieluummin rahkapurkillisen nassuun.

Sitä tuskin kukaan kiistää, että voimaharjoittelu lisää proteiinintarvetta?

Oma asiansa on sitten mahdolliset ravintolisien haittavaikutukset, joista mm. joukahainen yllä kirjoitti.
Itse olen ihmetellyt noita sokeri on myrkkyä juttuja, se on kummiskin elintarvike ja viralliset ravitsemussuositukset sanoo noin 10%. Vielä ihmeellisempää jos tyyliin perunat, viljat yms menee myrkyksi. Sitten hehkutetaan epäteollista ruokavaliota ja kuitenkin kurlutetaan innoissaan heradrinkkiä. Ehkäpä proteiinidieetin ymmärtää tilapäisenä fitness- tai laihdutusdieettinäkuurina, jossa ollaan pienillä kaloreilla, mut luulis olevan parempi saada ne vitskut ruoasta eikä jauhojen vuoksi nekin purkista.

burb

.
Ei kannata yleistää. Joillakin ihmisillä esim. treeniohjelma sanelee sen, että tarvii nikotiinia.

Sijainti
Oslo
Tsuhna puhuu nyt vähän eri asiasta kuin minä, en puhu keskivertojampasta. Keskivertojamppa pärjää ihan hyvin työpaikan peruslounaalla ja ilman mitään pillereitä.

Olen tuonut esille että kun treenaa kovempaa kuin pari hassua kertaa viikossa, siinä auttaa ihan selvästi, kun optimoi tärkeimpien vitamiinien, minaraalien ja proteiinin saannin. Pekpoy ja Jone puhuvat nyt samasta asiasta kuin minäkin.
Tämä voi tulla yllätyksenä, jos ei ole itse koskaan harrastanut liikuntaa reippaammin. Silloin sen itsekin vasta huomasin, että ei tässä nyt ihan kaurapuurolla enää pärjääkään.
Mä pärjään ihan hyvin kaurapuuron ja normaalin, tasapainoisen, monipuolisen ruokavalion avulla. En käytä mitään lisäravinteita/pillereitä. Saavuttamani tulokset ovat kuitenkin kuvailemallesi "normaalijampalle" utopiaa.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jokaisen kroppa on erilainen. Lisäksi harrastamamme lajitkin poikkeavat toisistaan.
Samoin ruokavaliomme.