Piparipolli???

Kenen pitäisi pikaisesti saada piparia?

• Äänestäjiä yhteensä
    45

Knoukka

Well-known member
markoj sanoi:
Perusteluista voisin todeta, Knoukkari saa muutenki niin paljo, että ilettää. Nomi ei enää muistas mitä sillä pitää tehdä ja Tsäkille kelpaa muukin ku pipari.
Jos joku saa vähemmän piparia kun mä niin se jo pipari itte. Vittu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
markoj sanoi:
Perusteluista voisin todeta, Knoukkari saa muutenki niin paljo, että ilettää. Nomi ei enää muistas mitä sillä pitää tehdä ja Tsäkille kelpaa muukin ku pipari.
:D :D :D :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Mites toi hiivasieni? :eek!: :eek!: :eek!:
Paistettuna menee....vaikka jotkut sanookin, että sienistä lähtee maku kun ne paistetaan. :) Kiitos muuten äänestä, vaikka ei kahdella äänellä vielä saa pipareita...täytyy vissiin käydä piparikaupassa ihan itse. :(
Möe:
Ei jouda Nomi nyt kraapimiseltaan vastaamaan.
Tämä olikin ensimmäinen yö tällä viikolla, kun ei tarvinut kraapia. Tänään onkin Suuri Päivä eli allergiatestit. Toivottavasti en ole allerginen piparille tahi pizzalle. :eek: Edit: Niin unohtui mainita muuten noi sillit....

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Kiitos muuten äänestä, vaikka ei kahdella äänellä vielä saa pipareita...täytyy vissiin käydä piparikaupassa ihan itse. :(
Niinkuin toi syntitestikin jo kertoi, kuuluu oikeudenmukaisuus mun hyveisiini, joten ajattelin, että suotakoon piparit sille, jolla on tarve suurin :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Niinkuin toi syntitestikin jo kertoi, kuuluu oikeudenmukaisuus mun hyveisiini, joten ajattelin, että suotakoon piparit sille, jolla on tarve suurin :)
Erittäin hyvä joo, mutta ei tässä kait ole tarvetta ruveta homostelemaan. :ahem:

:eek: