Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Niin kukakohan lienee... :dunno:Orava sanoi:Kuka äänesti sattumalta itseään?![]()
Niin kukakohan lienee... :dunno:Orava sanoi:Kuka äänesti sattumalta itseään?![]()
Formulanomi sanoi:Niin kukakohan lienee... :dunno:
jepMutku sanoi:Helppo
Jos joku saa vähemmän piparia kun mä niin se jo pipari itte. Vittu.markoj sanoi:Perusteluista voisin todeta, Knoukkari saa muutenki niin paljo, että ilettää. Nomi ei enää muistas mitä sillä pitää tehdä ja Tsäkille kelpaa muukin ku pipari.
Äänestit sitten itteäs :nope:KnowHow sanoi:Jos joku saa vähemmän piparia kun mä niin se jo pipari itte. Vittu.
markoj sanoi:Perusteluista voisin todeta, että Nomi ei enää muistas mitä sillä pitää tehdä
:eek!:Formulanomi sanoi:Itsehän tykkään piparista kera sinihomejuuston.
Kaikki!Orava sanoi:Kuka äänesti sattumalta itseään?![]()
Johdat :thumbup: Mutta keneltä saat lämmintä piparia sitten voiton kunniaksi?Ace17 sanoi:Kaikki!![]()
markoj sanoi:Perusteluista voisin todeta, Knoukkari saa muutenki niin paljo, että ilettää. Nomi ei enää muistas mitä sillä pitää tehdä ja Tsäkille kelpaa muukin ku pipari.
Mites toi hiivasieni? :eek!: :eek!: :eek!:Formulanomi sanoi:Itsehän tykkään piparista kera sinihomejuuston.
Ei jouda Nomi nyt kraapimiseltaan vastaamaan.OoPee sanoi:Mites toi hiivasieni? :eek!: :eek!: :eek!:
Jaksamisia :frown:Moe Szyslak sanoi:Ei jouda Nomi nyt kraapimiseltaan vastaamaan.![]()
Paistettuna menee....vaikka jotkut sanookin, että sienistä lähtee maku kun ne paistetaan.OoPee sanoi:Mites toi hiivasieni? :eek!: :eek!: :eek!:
Tämä olikin ensimmäinen yö tällä viikolla, kun ei tarvinut kraapia. Tänään onkin Suuri Päivä eli allergiatestit. Toivottavasti en ole allerginen piparille tahi pizzalle.Möe:
Ei jouda Nomi nyt kraapimiseltaan vastaamaan.
Niinkuin toi syntitestikin jo kertoi, kuuluu oikeudenmukaisuus mun hyveisiini, joten ajattelin, että suotakoon piparit sille, jolla on tarve suurinFormulanomi sanoi:Kiitos muuten äänestä, vaikka ei kahdella äänellä vielä saa pipareita...täytyy vissiin käydä piparikaupassa ihan itse.![]()
Erittäin hyvä joo, mutta ei tässä kait ole tarvetta ruveta homostelemaan. :ahem:OoPee sanoi:Niinkuin toi syntitestikin jo kertoi, kuuluu oikeudenmukaisuus mun hyveisiini, joten ajattelin, että suotakoon piparit sille, jolla on tarve suurin![]()
Juskanen sanoi:Ace tai Jacques... en osaa päättää kumpi![]()