Pirtelö-poll

Maistuuko pirtelö?

• Kyllä

Äänet: 27 84,4%
  • Siinä ja siinä

Äänet: 4 12,5%
  • Ei

Äänet: 1 3,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu. .
Voin kertoo kerran sankollisen pirtelöä syöneenä, että sen kommin ei oo maistunut. Ehkä jossain pippaloissa sen jälkeen hieman sitä kuitenkin olen maistanut.

Mulla kanssa kävi hei kerran nappulana niin, että kun meillähän ei juuri mitään ollut juuri koskaan, niin sitten yks kerta sain SEKÄ lettuja ETTÄ pirtelöä, niin olipas se sellainen juttu, että!! Söin ja join, kunnes oksensin. Ihan oikeasti. Oksennus maistui ihan pirtelöltä, eikä tullut ällötystä, joten söin ja join vielä lisää.
Lettuja söin muuten vielä pitkään aikuisiälle saakka aina niin kauan, kunnes mahaan alkoi sattumaan. Jossain vaiheessa sitten opin ymmärtämään, että niitä saa vaikka joka päivä, jos tekee mieli. Toisin ku esim. römpsää.

Tolen jutusta tuli mieleen eräs reissu Raxiin, kun olin lapsi. Sieltä sai ainakin silloin jollain pikkurahalla syödä niin paljon jäätelöä kuin halusi, muun ruoan lisäksi. Joku itseäni nuorempi sälli käytti tarjouksen maksimaalisesti hyväkseen, lopputuloksen ollessa mukava satsi kerran vatsassa vieraillutta pirtelöntapaista ravitsemusliikkeen lattialla. En muista, olenko sen jälkeen käynyt Raxissa, mutta mieli ei ainakaan ole tehnyt.

Ohrapirtelö on enämpi mieleen. Tosin, voishan tuommoista viritystä kokeilla.. edellisestä on takuulla lähes 20 vuotta. Eikä se millään muodoin pahaa ollut sillon, tykkäsin jopa.

Edith Piaf: Mie en tänään suorita mitään laskutoimenpiteitä enää. Niin.

Viimeksi muokattu:
Mansikkaa&Banaanipirtelöä tänne kiitos! :ahem:

Kyllähän tuo maistuu. En tosin muista milloin olen viimeksi juonut pirtelöä.

Ohrapirtelöä menee enemmän nykyään.

Nuorena maistui, sittemmin mielihalu on kadonnut, enkä ole pirtelöitä juonut pariinkymmeneen vuoteen. Paitsi ohrapirtelöitä tietysti.

Heh heh... niinku ohrapirtelö... elikkäs OLUT HAHAHA tosi hauskaa saatana!

Tässä vitsissä pitää tietää että olut on tehty ohrasta paitsi ne oluet jotka ei ole tehty ohrasta.

Heh heh... niinku ohrapirtelö... elikkäs OLUT HAHAHA tosi hauskaa saatana!

Tässä vitsissä pitää tietää että olut on tehty ohrasta paitsi ne oluet jotka ei ole tehty ohrasta.

Tehdäänks toi ohrapirtelö eli ohris eli olut niin että pistetään niinku ohraa ja sitten piimää ja banaaneita ja mustikoita, voi olla pakastekin-, ja sitten vaan sekasin ja juodaan. Koristele nonpparelleilla ja vatuilla.

Menen yksinkertaisella tyylillä eli olut+banaani+nonparellit, eli ei mitään turhia lisäkkeitä.