CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15208
Jossain määrin Caterham edeltäjineen oli ja on ollut tietyllä tapaa varsin huono. Joka tapauksessa Caterhamilla taitaa olla nyt niin, että seuraavan maksukuljettajan jälkeen taitaa olla sallittua vielä yhden uuden kuljettajan ottaminen talliin. Ellei talli saa sitten lupaa Kollesin ja Albersin pyynnöstä FIA:lta ajattaa ylimääräisiäkin kuljettajia.
Tai keksiä ns. Ruokamyrkytyksiä tai muita tekosyitä HRT:n malliin kaudella 2010. Tuolloin muistaakseni Sakon Yamamoton piti ajaa 1-2 muuta kilpailua kuin mitä ajoi, mutta sponsorivirrassa oli tuolloin ongelmia. Yamamoto oli kyllä eräällä tavalla melkoinen liikkuva kassakaappi. Muistaakseni mies maksoi 500 000-1 miljoona dollaria kilpailulta aina kun ajoi.
Muussa tapauksessa veikkaan Merhin tai Sainz Juniorin ajavan nyt Monzassa, sitten Kobayashin Singaporessa, Japanissa ja ehkä Venäjälläkin ja vielä yhden kilpailun ajan kaudella jonkun muun kuljettajan ja sitten kauden päätöksessä ajaisi taas Kobayashi. Mikäli kuskivaihtoruletti olisi mahdollinen poikkeusluvalla niin veikkaan Kobayashin ajavan enää vain 1-3 kilpailua eli huonoimmillaan ajaisi vain Suzukassa...
Tai keksiä ns. Ruokamyrkytyksiä tai muita tekosyitä HRT:n malliin kaudella 2010. Tuolloin muistaakseni Sakon Yamamoton piti ajaa 1-2 muuta kilpailua kuin mitä ajoi, mutta sponsorivirrassa oli tuolloin ongelmia. Yamamoto oli kyllä eräällä tavalla melkoinen liikkuva kassakaappi. Muistaakseni mies maksoi 500 000-1 miljoona dollaria kilpailulta aina kun ajoi.
Muussa tapauksessa veikkaan Merhin tai Sainz Juniorin ajavan nyt Monzassa, sitten Kobayashin Singaporessa, Japanissa ja ehkä Venäjälläkin ja vielä yhden kilpailun ajan kaudella jonkun muun kuljettajan ja sitten kauden päätöksessä ajaisi taas Kobayashi. Mikäli kuskivaihtoruletti olisi mahdollinen poikkeusluvalla niin veikkaan Kobayashin ajavan enää vain 1-3 kilpailua eli huonoimmillaan ajaisi vain Suzukassa...
Viimeksi muokattu: