Pitäisikö autokoulun saada aloitta jo 16-vuotiaana?

ijgweif

• Kyllä

Äänet: 5 16,1%
  • Ei

Äänet: 24 77,4%
  • Muut joo paitsi Domppari ei

Äänet: 2 6,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ahaa, tässä haettiin siis kotiharjoitteluajan pidennystä. No mikä jottei. Entäpä sitten ne (me) joiden ajo-opettelu hoitui kokonansa autokoulussa? Jätetäänkö suosiolla vähemmälle harjoittelulle vai maksavatko kahden vuoden autokoulut?

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Ahaa, tässä haettiin siis kotiharjoitteluajan pidennystä. No mikä jottei. Entäpä sitten ne (me) joiden ajo-opettelu hoitui kokonansa autokoulussa? Jätetäänkö suosiolla vähemmälle harjoittelulle vai maksavatko kahden vuoden autokoulut?
Epäkohtia tulee ilmenemään ihan varmasti taas lisää, jos jälleen sorkitaan systeemejä. Veikkaan että jonkinlaisen koulutusvastuun lisäyksen alle saadaan ainakin yksi erillinen toimijasektori alalle ympättyä ja hyvävelikerholaisille kelpo sijoitusvinkit etukäteen jo.

Nurtsi

Registered Loser
En tiiä, ei kiinnosta. Mulla on jo ajokortti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Siinä esityksessähän oli tuotu esille simulaattoriharjoittelun mahdollisuus autokouluissa. Ei siinä mun käsittääkseni pakollisia ajotunteja lisää esitetty.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Siinä esityksessähän oli tuotu esille simulaattoriharjoittelun mahdollisuus autokouluissa. Ei siinä mun käsittääkseni pakollisia ajotunteja lisää esitetty.
Nyt hankkimaan virallisesti hyväksytyn ja uusien vaatimuksien mukaisen simulaattoriohjelmistofirman omistusta.

DW

2009-2016
Ei vaan mielummin nostaa perfect age tasolle ja myös eka vaihe pitäis riittää.. Jos olis ollu aina nii itelläki olis kortti. Hiton rahastuspaskat.
Niin no, 2.vaiheen sai kyllä 2000 luvun alussa ajettua hintaan 1000 mk. Ei varmaan noussu täysin mahdottomalle tasolle sitä muutaman vuoden aikana. Eri asia niille jotka ei välitä, tai sitten vetänyt ykkösvaiheessa koslan komeasti katolleen, niin heidän ei korttia ehkä tarvikaan pitää.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mä olen suunnilleen Jonin ikäinen. Oma 1. vaihe taisi maksaa suunnilleen 1000 euroa, 2. vaihe muistaakseni 300.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Toi autokoulun kakkosvaihe on siitä hyvä setti että se pitää persaukiset bussimatkaajina.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Alkkikset ostaa limusiidereitä ja lonkeroita, jotka säästyy kakkosvaiheesta.:eek: