Pitäisikö parveketupakointi kieltää?

Pitäisikö parveketupakointi kieltää?


  • Äänestäjiä yhteensä
    27

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Voi kieltää mutta tällähetkellä laatutason kokoisessa parvekkeella alapuolella ei ole kuin terassi joten vain jos vieras käymässä polttamassa niin ei haittaa.. Muuten ei haittaa koska vasta 100m päässä vähintää normisti seuraava polttajat ;P Laatu-taasoa ;D
Laatutasoa todellakin. Tuo sadan metrin etäisyys tupakoitsijaan pitäisi olla jokaisen perusoikeus.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Laatutasoa todellakin. Tuo sadan metrin etäisyys tupakoitsijaan pitäisi olla jokaisen perusoikeus.
Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.
...omapa on keuhkoahtaumasi.

Kehottaisin kuitenkin noteeraamaan, että Urpo kirjoitti "pitäisi". Ei "pitää". Konditionaali on hiukan eri asia kuin perusmuoto.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.
Hetken mietin millainen ihminen puhaltaa kiusausmielessä tupakansavua toisen naamaan. Melkoinen mulkku täytyy olla.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hetken mietin millainen ihminen puhaltaa kiusausmielessä tupakansavua toisen naamaan. Melkoinen mulkku täytyy olla.
On se kyllä ihan hirveetä! Ajattele nyt, tupakansavua puhaltaa! Ja vielä ihan tahallaan.

Itselläni on kyllä melkoinen mulkku, mutta en mäkään nyt sentään... siis ihan oikeesti! Tupakansavut valittajan naamalle. Huh huh.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
On se kyllä ihan hirveetä! Ajattele nyt, tupakansavua puhaltaa! Ja vielä ihan tahallaan.

Itselläni on kyllä melkoinen mulkku, mutta en mäkään nyt sentään... siis ihan oikeesti! Tupakansavut valittajan naamalle. Huh huh.
Olisitko itse tyytyväinen, mikäli päätyisit vastaavan käsittelyn kohteeksi?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.
Se on hyvä kun teet näin astmaatikolle, siinä voi meinaan olla pahimmassa tapauksessa kunnon kohtaus käsillä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olisitko itse tyytyväinen, mikäli päätyisit vastaavan käsittelyn kohteeksi?
Mä en päätyis, koska en koe mitään syytä mennä poraamaan toisten ihmisten tupakoinneista. Ihmettelisin kyllä, jos joku ihan tuosta noin vaan päättäisi yllättää mut puhaltamalla tupakansavut naamalle, mutta eipä tuo paljoa mua liikuttais. Paitsi jos puhaltaja olis nainen, jolloin tekisin johtopäätöksiä.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
On se kyllä ihan hirveetä! Ajattele nyt, tupakansavua puhaltaa! Ja vielä ihan tahallaan.

Itselläni on kyllä melkoinen mulkku, mutta en mäkään nyt sentään... siis ihan oikeesti! Tupakansavut valittajan naamalle. Huh huh.
Ai se on sinun mielestäsi "ihan hirveetä". En itse asiaa noin koe. Kunhan vain totesin, että melkoinen mulkku on ihminen, joka toisen naamaan kiusausmielessä tupakansavua puhaltaa.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Hetken mietin millainen ihminen puhaltaa kiusausmielessä tupakansavua toisen naamaan. Melkoinen mulkku täytyy olla.
Toisen ihmisen naamaan puhaltaa tupakansavua sellainen ihminen jota ei haittaa turpaan saaminen, koska tuollaisella toiminnalla joku uhri takuuvarmasti täräyttää nyrkillä suoraan nenään.

Tuollainen temppu voi johtaa myös siiihen, että uhriksi joutunut sammuttaa tempun tehneen tupakoijan suussa olevan tupakan palosammuttimella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tupakkausvan puhalteleminen vastapään päähän vittuilutarkoituksessa on kyllä aika junttia, teiniä ja muutenkin vastenmielistä.
Muistutanpa itseäni niistä kaksoisstandardeista: onko tuollainen toiminta nyt paljonkaan eri asia kuin se että röyhyää parvekkeella?

No, mielestäni on.

Olkaa ystävällisiä toisillenne.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itsehän olen tupakoitsija, mutta toisen päälle tahalleen tupakansavun röyhyttely on minusta myös vastenmielistä, lapsellista puuhaa.:nope:

Parveketupakointi ei ole minäMinäMINÄ-minulle enää ajankohtainen asia, mutta katson että ainakin omistusasunnossa pitäisi saada hallita omaisuuttaan/aluettaan miten parhaaksi näkee. Toki sääntöjen ja lakien mukaan.

Nykyisenä kukkahattuiluaikana trendi on selvä. Parveketupakointiin (ja muuallekin yleisille paikoille) tulee takuuvarmasti rajoituksia. Rajoituksia tulee myös muihin asioihin liittyen, kun ihmisiä pitää holhota.

Eiköhän sama määrä haitallisia aineita, ellei enemmän saada liikenteestä (kuten kohtuullisesta parveketupakkoinnista)...joten siinä saattaisi olla seuraava hyvä kohde. Ja totuushan on se, että kaikki aiheuttaa syöpää ja kielletään, siis jossakin vaiheessa.
 
Ylös